• ״טהורה״, סקירה לסרט האימה עם סידני סוויני
  • ״שומר הברים״, סקירה לגרסת 2024
  • בחזרה אל ״שומר הברים״ מ-1989 לקראת החידוש
  • ״אהובת הקצין הצרפתי״, סקירה

אוסקר 2021/22: הימורי המועמדים בכל הקטגוריות

6 בפברואר 2022 מאת אור סיגולי

בעוד יומיים, 8 לפברואר, יוכרזו המועמדים לפרס האוסקר ה-94 במספר, וכמו בכל שנה עופר ליברגל ואני, אור, מנסים לפענח מי הולכים להצטרף למועדון המוזהב. האמת היא שבכל שנה אני שוכח כמה זה קשה.
האוסקר הקודם, שהסתיים בנצחון "ארץ נוודים", היה כמובן כאוס מוחלט בגלל הקורונה וההתעצבות מחדש של עולם התוכן וההפצה, אבל נראה שהיו פחות אופציות, או סתם פחות איתותים סותרים. זה לא אומר שהדברים היו צפויים במיוחד. לצורך העניין, אף אחד לא ראה את תומס וינטרברג מועמד על בימוי, את לקית' סטיינפילד נכנס לשחקן המשנה, או ש"פינוקיו" מועמד לשני אוסקרים. אבל זה בדיוק החלק הכיפי – הדברים שמגיעים מהנקודה העיוורת, כאלו שתמיד מזכירים לנו שבעצם אי אפשר לדעת כלום.
עופר ואני קלענו נכונה במשהו בין 71 ל-73 אחוזים (עופר הצליח בשתי מועמדויות יותר ממני), ואני באמת תוהה האם זה יהיה ככה גם השנה.

לנסות ולהקדים הפתעות זה לא רק אוקסימורון אלא גם כאב ראש, אבל אני יכול לומר שגם עופר וגם אני לקחנו כמה סיכונים הפעם אז באמת מסקרן לראות לאן זה יגיע. נצטרך לחכות במתח יומיים שלמים, ואז כמובן אחזור לכאן עם הרשימה המלאה.

הימורים למועמדי האוסקר ה-94

הסרט הטוב ביותר

אור עופר
אל תסתכלו למעלה אל תסתכלו למעלה
בלפסט בלפסט
הזוג ריקרדו הבת האפלה
הנהגת של מר יוסוקה טיק, טיק… בום!
חולית חולית
כוחו של הכלב כוחו של הכלב
ליקריץ פיצה ליקריץ פיצה
משפחה מנצחת משפחה מנצחת
סיפור הפרברים סיפור הפרברים
קודה קודה

השנה השתנו החוקים, וכעת אנחנו עומדים מול עשרה מועמדים לפרס הגדול (בשונה מבין 5 ל-10 עד כה). זה כמובן הופך את מלאכת ההימורים לקצת יותר מורכבת. אבל אנחנו לא מפחדים.
טוב, אולי רק קצת.
לעופר ולי יש 8 סרטים שאנחנו מסכימים עליהם, ושניים שמבדילים את הרשימה שלנו. מבין עשרת מועמדי איגוד המפיקים אני הלכתי עם תשעה, ואת "טיק, טיק… בום!" החלפתי ב"הנהגת של מר יוסוקה" אלוהים יודע למה. עופר החליף את "הזוג ריקרדו" ב"הבת האפלה". בכך הוא מהמר שנטפליקס תצליח להכניס ארבעה סרטים לקטגוריה.
הסרט הבולט ביותר ברשימות ההימורים השונות שאף אחד מאתנו לא שיבץ הוא "הטרגדיה של מקבת".

אל תסתכלו למעלה

הבימוי הטוב ביותר

אור עופר
אנדרסון – ליקריץ פיצה אנדרסון – ליקריץ פיצה
בראנה – בלפסט וילנוב – חולית
המאגוצ'י – הנהגת של מר יוסוקה מקי – אל תסתכלו למעלה
וילנוב – חולית ספילברג – סיפור הפרברים
קמפיון – כוחו של הכלב קמפיון – כוחו של הכלב

השאלה הכי בוערת, בעיני, היא האם "סיפור הפרברים" הוא יותר "לינקולן", כלומר סרט חזק שבאמת מאיים על המרוץ, או יותר "סוס מלחמה", שפשוט עלה על הגל השנתי ויקבל יחס מכבד אך לא יותר מהאקדמיה. אני לא באמת יודע, אבל הנה ההימור הפרוע הראשון שלי – אני משמיט את ספילברג לטובת ריוסוקה המאגוצ'י.
עופר גם הוא מנסה משהו מחוץ למסגרת הבטוחה, ומחליף את קנת' בראנה של "בלפסט" במקי של "אל תסתכלו למעלה". בכך שנינו מסכימים על ארבעה מתוך חמשת מועמדי איגוד הבמאים. הענף המקביל באקדמיה מאוד לא צפוי, ולכן אנחנו בהחלט יכולים לראות פה תדהמות כמו ג'ואל כהן, ז'וליה דוקרנו, פדרו אלמודובר, אסגר פרהאדי או כל אחד ואחת ממועמדי הסרט.

והנה פרט טריוויה מעניין ומפתיע: אנדרסון, וילנוב, מקי, ספילברג, קמפיון ובראנה כולם כבר היו מועמדים בעבר לפרס הבימוי. הפעם האחרונה שהקטגוריה הזו הייתה מורכבת מחמישה מבמאים שכבר היו מועמדים בה בעבר, הייתה ב-1950.

השחקנית הראשית הטובה ביותר

אור עופר
האדסון – ריספקט ליידי גאגא – בית גוצ'י
ליידי גאגא – בית גוצ'י צ'סטיין – העיניים של תמי פיי
צ'סטיין – העיניים של תמי פיי קולמן – הבת האפלה
קולמן – הבת האפלה קידמן – הזוג ריקרדו
קידמן – הזוג ריקרדו קרוז – אמהות מקבילות

גם בתחום השחקנית הראשית קשה מאוד לדעת מה לעשות. עופר ואני החלטנו להשמיט את קירסטן סטוארט ("ספנסר"), לאחר מפלתה גם באיגוד השחקנים וגם בבאפט"א, אם כי אתוודה שמבחינתי זו משאלת לב יותר מאשר הימור מושכל. סטוארט בהחלט אמורה להיות פה, ולצדה ינסו גם אלנה היים, רייצ'ל זגלר, רנטה ריינסווה, ג'ניפר לורנס ואמיליה ג'ונס.
אני הלכתי עם חמש השחקניות של איגוד השחקנים, כאשר עופר החליף את האדסון בפנלופה קרוז.

השחקן הראשי הטוב ביותר

אור עופר
בארדם – הזוג ריקרדו גארפילד – טיק, טיק… בום!
גארפילד – טיק, טיק… בום! דינקליג' – סיראנו
וושינגטון – הטרגדיה של מקבת' וושינגטון – הטרגדיה של מקבת'
סמית' – משפחה מנצחת סמית' – משפחה מנצחת
קמברבץ' – כוחו של הכלב קמברבץ' – כוחו של הכלב

כבר הרבה זמן שיש ארבעה שחקנים שכולם מהמרים עליהם, עופר ואני איתם: גארפילד, וושינגטון, סמית' וקמברבץ'. השאלה היא מי לוקח את המקום החמישי.
אחרי ששברתי את הראש והתפללתי חרישית שהופעות נפלאות כמו אלו של חואקין פניקס, סיימון רקס וניקולס קייג' ייקחו את המקום הזה, בחרתי לדבוק בחמישיה של איגוד השחקנים. עופר החליף את בארדם בפיטר דינקלייג', שסרטו "סיראנו" לאחרונה חזר לשיח. אופציות נוספות הן ברדלי קופר וליאונרדו דיקפריו בין היתר.

הזוג ריקרדו

שחקנית המשנה הטובה ביותר

אור עופר
אליס – משפחה מנצחת אליס – משפחה מנצחת
באלף – בלפסט באלף – בלפסט
דאנסט – כוחו של הכלב דאנסט – כוחו של הכלב
דבוייז – סיפור הפרברים דבוייז – סיפור הפרברים
נגה – חוצה את הקו מטלין – קודה

גם פה עופר ואני מסכימים על ארבע שחקניות, אבל רק שלוש מהן מועמדות לאיגוד השחקנים: באלף, דאנסט ודבוייז.
שתי הנוספות מהאיגוד הן נגה, שאני שיבצתי, וקייט בלאנשט ("סמטת הסיוטים") ששנינו לא בטוחים בה כלל. כך עופר הולך 3 על 5 מול האיגוד, ואני עם 4.
אבל גם פה יש עוד אפשרויות. קייט בלאנשט בהחלט יכולה להגיע עם סרטו של דל טורו או עם "אל תסתכלו למעלה"; אני עדיין קצת מופתע מאיך ריטה מורנו נשרה מההימורים במהירות מסחררת; אן דאוד של "מאס" עדיין צצה במיני הימורים; וכמוהה ג'סי בקאלי וג'ודי דנץ'.

שחקן המשנה הטוב ביותר

אור עופר
הינדס – בלפסט הינדס – בלפסט
לטו – בית גוצ'י לטו – בית גוצ'י
סמיט-מקפי – כוחו של הכלב סמיט-מקפי – כוחו של הכלב
קוטסר – קודה קוטסר – קודה
קופר – ליקריץ פיצה קופר – ליקריץ פיצה

לראשונה השנה עופר ואני דובקים באותם חמישה מועמדים, ואם אתם חושבים שזה בגלל שזו קטגוריה צפויה, אז דווקא ההפך: הדברים כל כך לא יציבים, שבאמת הכל יכול להיות.
סמיט-מקפי וקוטסר הם, אם להאמין לדעת הרוב, השניים הבטוחים. מפה זה מסתבך. גם עופר וגם אני שיבצנו את הינדס, שלא היה מועמד באיגוד, במקום בן אפלק של "מסבאה אומנת". מועמדויות אחרות שלגמרי יכולות לקרות הן לג'סי פלמונס, ג'יימי דורנן, מייק פייסט ועוד.
וגם – למה אף אחד לא מדבר על ג'ון ברנטל האדיר של "משפחה מנצחת"? מחרפן אותי כל העונה.

התסריט המעובד הטוב ביותר

אור עופר
כוחו של הכלב כוחו של הכלב
הבת האפלה הבת האפלה
הנהגת של מר יוסוקה הטרגדיה של מקבת'
סיפור הפרברים חולית
קודה קודה

אם יש קטגוריה שהרסה לי את החיים, זו התסריט המעובד. רמת המגרנה לנסות להבין מה יהיה פה, בטח כשאין אינדיקציה מספיק טובה בעונה (איגוד התסריטאים מאפשר מועמדות רק לחברי האיגוד, אז הוא לא רלוונטי).
אני מניח שאפשר להיות בטוחים, עד כמה שאפשר, ב"כוחו של הכלב". מכאן, מערב פרוע. אני השמטתי את "חולית" אבל כן השארתי את "סיפור הפרברים" ואני ממש לא רגוע לגבי זה. רק ארבעה מחזות זמר היו מועמדים בכל ההיסטוריה של האקדמיה, האחרון בהם היה "שיקגו" לפני 20 שנה. מה גם שאחרי המועמדות של "הבלדה על באסטר סקראגס" הבטחתי לעצמי לעולם לא להמר נגד האחים כהן בתסריט, והנה עשיתי את זה. עקומת למידה של יתוש יש לי.

התסריט המקורי הטוב ביותר

אור עופר
אל תסתכלו למעלה אל תסתכלו למעלה
בלפסט בלפסט
הזוג ריקרדו הזוג ריקרדו
ליקריץ פיצה משפחה מנצחת
קדימה קדימה ליקריץ פיצה

ההימור של עופר כאן הוא ללא ספק הנכון. אין פה שאלה. "משפחה מנצחת" מופיע בכל מקום, והוא מאוד חזק. עם זאת, אם יש ענף שיכול להסתכל לצדדים, הוא זה של התסריטאים (גם המלבישים טובים בזה). ככזה, אני בחרתי מבין כל האופציות את מייק מילס ו"קדימה קדימה" כסרט הקטן שיכול. מילס כבר עשה את זה בעבר עם "נשות המאה ה-20", אבל זה היה קצת אחרת כי הסרט היה מדובר הרבה יותר בזכות אנט בנינג.
הנה עוד שמות שצריך לקחת בחשבון: "אמהות מקבילות", "האדם הגרוע בעולם" ו"גיבור".

ליקריץ פיצה

הצילום הטוב ביותר

אור עופר
בלפסט הטרגדיה של מקבת'
הטרגדיה של מקבת' חולית
חולית כוחו של הכלב
כוחו של הכלב סיפור הפרברים
סמטת הסיוטים סמטת הסיוטים

בשנה שעברה זכה סרט עם צילום בשחור-לבן. זה היה "מאנק", רק שנתיים שנים אחרי "רומא". השנה יש איפנלציה של סרטי שחור-לבן, ואני מהמר על שניים מהם: "בלפסט" ו"מקבת'". עופר לא מאוד מאמין בסרטו של בראנה.
במקומו, עופר הולך על האגדה החיה יאנוש קמינסקי של "סיפור הפרברים", על אף שלא היה מועמד לאיגוד הצלמים (שמעתי משהו שהוא מסוכסך עם האיגוד, אז יכול להיות שזו הסיבה). מה שכן, שנינו חושבים שבפעם השנייה בתולדות האוסקר, נראה צלמת בקטגוריה הזו – ארי וואגנר עם "כוחו של הכלב".
וגם, לא היה לי אומץ ללכת עם זה עד הסוף, אבל אני באמת חושב ש"האביר הירוק" יכול לצוץ פה. כמו גם "ליקריץ פיצה".

העריכה הטובה ביותר

אור עופר
אל תסתכלו למעלה בלפסט
בלפסט חולית
חולית כוחו של הכלב
כוחו של הכלב לא זמן למות
ליקריץ פיצה ליקריץ פיצה

מאז 2010, רק שלושה סרטים היו מועמדים לפרס העריכה בלי פרס הסרט: "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" ב-2015, ואז "אני, טוניה" ו"בייבי דרייבר" ב-2017. מבחינת עופר זה מעמיד את "לא זמן למות" בסימן שאלה, אבל זה בהחלט משהו שיכול לקרות.
את "ליקריץ פיצה" הכנסתי כאן עם הרבה חוסר בטחון, בעיקר כי חשבתי שהוא ימצא מקום גם בקטגוריות הטכניות ולא הצלחתי לראות אותו בעיצוב אומנותי או צילום,.
אופציות נוספות הן "טיק, טיק… בום!", "משפחה מנצחת", "הזוג ריקרדו" ו"אתמול בלילה בסוהו", אם למנות כמה.

העיצוב האומנותי הטוב ביותר

אור עופר
בלפסט חולית
חולית הכרוניקה הצרפתית
הכרוניקה הצרפתית סיפור הפרברים
סיפור הפרברים סיראנו
סמטת הסיוטים סמטת הסיוטים

עוד מקום עם אין ספור סימני שאלה. עופר הולך עם "סיראנו" ואני עם "בלפסט", אבל יש פה מקום הגיוני גם ל"ליקריץ פיצה", "כוחו של הכלב", "הטרגדיה של מקבת'" ואני יכול לראות מצב ש"הדו קרב האחרון" מפתיע.

עיצוב התלבושות הטוב ביותר

אור עופר
בית גוצ'י בית גוצ'י
חולית חולית
סיפור הפרברים סיפור הפרברים
ספנסר ספנסר
קרואלה קרואלה

בפעם השנייה והאחרונה להימורים האלו, עופר ואני הולכים על אותה חמישיה. מי יכול להרוס את הסדר הטוב? יופי ששאלתם: "סמטת הסיוטים", "סיראנו", "הכרוניקה הצרפתית", "הזוג ריקרדו", "הדו קרב האחרון", "ליקריץ פיצה", ואולי יש איזה משהו סטייל "פינוקיו" שאף אחד מאתנו אפילו לא מעלה על דעתו.

הכרוניקה הצרפתית

השיר המקורי הטוב ביותר

אור עופר
אנקאנטו אל תסתכלו למעלה
ארבעה ימים טובים אנט
לא זמן למות אנקאנטו
משפחה מנצחת לא זמן למות
ריספקט משפחה מנצחת

עופר הולך על כנראה רשימת המועמדים המפורסמת ביותר אי פעם בקטגוריה הזו: אריאנה גארנדה, הספארקס, לין-מנואל מירנדה, ביונסה ובילי אייליש. הרשימה שלו בוודאי מאוד תשמח את מפיקי הטקס, כי זה יאמבה רייטינג. אני הולך עם שיאנית ההפסדים בקטגוריה דיאן ווארן, ועם מי שאני חושב שתעשה ליידי גאגא/מרי ג'יי בלייג'/סינתיה אריבו ותקבל דאבל על שיר ושחקנית: ג'ניפר האדסון.
הקטע המצחיק הוא שהשיר המתמודד מ"אנקאנטו" איננו הלהיט הגדול ביותר של דיסני (אי פעם, אם להאמין לדיווחים) "אל תזכירי את ברונו", אלא "דוס אורוגיטאס". הסיבה לכך היא שדיסני שלחה רק שיר אחד כדי למנוע תחרות פנימית, ולא היה לה מושג איזה להיט יש לה ביד. אני בסדר עם זה, כי השיר שנבחר הוא האהוב עלי ביותר מהסרט, אבל נראה לי מישהו שם בדיסני מאוד מתוסכל.

המוזיקה המקורית הטובה ביותר

אור עופר
אל תסתכלו למעלה אמהות מקבילות
אמהות מקבילות אנקאנטו
הכרוניקה הצרפתית הכרוניקה הצרפתית
חולית חולית
כוחו של הכלב כוחו של הכלב

"ספנסר", "אין זמן למות", "נקמה מרה" ו"הטרגדיה של מקבת'" גם צצים בהימורים.

עיצוב הסאונד הטוב ביותר

אור עופר
בלפסט חולית
חולית טיק, טיק… בום!
טיק, טיק… בום! כוחו של הכלב
לא זמן למות לא זמן למות
סיפור הפרברים סיפור הפרברים

על אף שיש לנו ארבעה סרטים משותפים, ולא חמישה, בעצם הפרדיגמה זהה: שני מחזות זמר, שתי הפקות אקשן, ודרמה יוקרתית.
"ספיידרמן: אין דרך הביתה", "מקום שקט 2" ו"אתמול בלילה בסוהו" גם אופציות.

האפקטים החזותיים הטובים ביותר

אור עופר
גודזילה נגד קונג חולית
חולית לא זמן למות
מטריקס התחייה מטריקס התחייה
ספיידרמן: אין דרך הביתה ספיידרמן: אין דרך הביתה
שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות

אז כמה סרטי מארוול יצליחו להיכנס לקטגוריה הזו? עופר ואני שיבצנו את "ספיידרמן" ו"שאנג צ'י", כאשר גם "האלמנה השחורה" ו"נצחיים" מתמודדים כאן. אם אנחנו אכן צודקים, זאת תהיה הפעם השנייה – והראשונה מאז 2014 – ששני סרטי מארוול נכנסים לפרס האפקטים ("מלחמת האזרחים" ו"שומרי הגלקסיה"), כך שסטטיסטית הסיכויים לא מדהימים.
"לשחרר את גאי" ו"מכסחי השדים" גם יכולים להיות פה.

חולית

האיפור ועיצוב השיער הטובים ביותר

אור עופר
בית גוצ'י חולית
חולית העיניים של תמי פיי
העיניים של תמי פיי סיפור הפרברים
מגלה את אמריקה 2 סמטת הסיוטים
קרואלה קרואלה

קטגוריה שתמיד מלאת הפתעות היא זו של האיפור ועיצוב השיער, בעיקר כי הסרטים הכי הזויים יכולים להיכנס לכאן. אני בטוח שחלקכם בכלל שכחתם שהיה "מגלה את אמריקה 2" השנה, והנה אני עוד אומר שזה יכול להיות מועמד לאוסקר. אבל דברים משונים כאלו כבר קרו בעבר, תשאלו את "הפרש הבודד", "חרא סבא" ו"נורביט".
השאלה הגדולה בעיני היא מה יהיה עם "יחידת המתאבדים". הסרט הקודם אפילו הגדיל וזכה בקטגוריה הזו, אז מעניין אם זה יכול לחזור על עצמו.

הסרט הבינלאומי הטוב ביותר

אור עופר
איטליה – יד האלוהים אירן – גיבור
אירן – גיבור דנמרק – לברוח
בוטהן – לונאנה: יש יאק בכיתה יפן – הנהגת של מר יוסוקה
דנמרק – לברוח מקסיקו – ליל הלהבות
יפן – הנהגת של מר יוסוקה נורבגיה – האדם הגרוע בעולם

סטטיסטית זו הקטגוריה שאני הכי פחות מצליח בה, שזה אירוני בהתחשב בכמות הזמן בשנה שאני משקיע בזה. זאת רק כדי להוכיח שבאמת הכל יכול לקרות במישורי הטירוף של פרס הסרט הבינלאומי.
על פניו, יש חמישה מובילים: איטליה, אירן, דנמרק, נורבגיה ויפן, אבל אי אפשר לסמוך על האקדמיה שתלך על הצפוי פה. אני משמיט את אהוב לבי "האדם הגרוע בעולם" לטובת הקסם האוריינטלי של בוטהן, ועופר מהמר נגד נטפליקס וסורנטינו, ומשבץ את "ליל הלהבות" שלאחרונה קיבל מועמדות לפרס עבודת הביכורים מטעם איגוד הבמאים.
דקה דומייה לזכר "חופש מוחלט" ונמשיך.

סרט האנימציה הטוב ביותר באורך מלא

אור עופר
אנקאנטו אנקאנטו
לברוח לברוח
לוקה לוקה
לשיר 2 משפחת מיטשל נגד המכונות
משפחת מיטשל נגד המכונות ראיה והדרקון האחרון

החמישיה של עופר היא זו שמופיעה בכל מקום, ולכן הדבר הנכון לעשות: הסרט הבינלאומי המהולל, נטפליקס, שני דיסני ופיקסאר. עם זאת, אני מחליף את הסרט החלש יחסית של דיסני, "ראיה", באחד הלהיטים הגדולים של השנה, "לשיר 2". אם "בוס בייבי" יכל לעשות את זה, גם החיות המזמרות יכולות.
אבל חכו, זה אפילו לא ההימור הכי מטופש שלי השנה. הנה הוא מגיע…

סרט התעודה הטוב ביותר באורך מלא

אור עופר
אטיקה ג'וליה
החילוץ החילוץ
מעבדים את הטראומה: התעללות בכנסיה לברוח
קיץ של נשמה מעבדים את הטראומה: התעללות בכנסיה
Acension קיץ של נשמה

אם יש משהו שאנחנו יודעים בערך מאז ינואר 2020, זה ש"לברוח" הולך להיות מועמד לפרס הסרט התיעודי של השנה, וכנראה גם לזכות. אנחנו מזמרים את זה כאילו כל יציבות העולם תלויה בזה. אני אומר – נכון. אבל יש מצב שלא.
הנה העניין: קטגורית הדוקו מאוד מבלבלת, ותמיד יש את הסרט שכולם בטוחים שיהיה מועמד ונופל. בין אם זה "האם תהיה שכני", "ג'יין", "אפולו 11", "שלושה זרים זהים", "דיק ג'ונסון מת" או "מדינת הבנים". לכן באמת שיש מקום לתדהמות.
למה נטפלתי דווקא ל"לברוח", אתם שואלים? קודם כל, כי הקונספט של להיות מועמד גם לבינלאומי, גם לאנימציה וגם לדוקו זה די קיצוני (אם בהחלט הגיוני הפעם). וגם, יש לי הרגשה שחלק מאנשי הענף שמצביעים ישאלו את עצמם עד כמה הסרט הזה יכול להיחשב דוקו, בהתחשב בכך שחצי ממנו (אולי יותר) הוא שחזורי אנימציה מבויימים של אירועים שקרו מזמן.
בכל מקרה, או שאצטער על זה, או שלא אפסיק לדבר על זה עד סוף חיי.

ועכשיו נעבור לקצרים, ונפרד עד יום המועמדויות (איזור 15:00-16:00 בדרך כלל).

סרט האנימציה הקצר הטוב ביותר

אור עופר
Only a Child Flowing Home
Mum is Pouring Rain Step Into the River
Step Into the River The Musician
The Windshield Wiper The Windshield Wiper
Us Again Us Again

סרט התעודה הקצר הטוב ביותר

אור עופר
Audible Audible
Camp Confidential: America's Secret Nazis Camp Confidential: America's Secret Nazis
Coded: The Hidden Love of J.C. Leyendecker Coded: The Hidden Love of J.C. Leyendecker
The Queen of Basketball Lynching Postcards
Three Songs for Benazir Three Songs for Benazir

הסרט הקצר הטוב ביותר

אור עופר
Les Grandes Claques Frimas
The Criminals The Criminals
The Long Goodbye The Long Goodbye
Tala'vision The Dress
When the Sun Sets When the Sun Sets

בהצלחה לכולנו.

לברוח