• אימת החודש - נובמבר 2022
  • ״הפייבלמנים״, סקירה לסרטו של סטיבן ספילברג
  • רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית
  • הפלא
  • סרטים חדשים: ״הפייבלמנים״ של סטיבן ספילברג
  • ״פיפ״א: חשיפה״, סקירת נטפליקס
  • ״מילה שלה״, סקירה
  • התפריט
  • ״הדרקון של אבא״, סקירת נטפליקס
  • המירוץ לאוסקר הסרט הבינלאומי: חלק 6 וכנראה אחרון
  • ״הספינה האחרונה״ וגם ״זה מספיק שחור בשבילך?״
  • ״אל תדאגי יקירתי״, סקירה לסרט של אוליביה וויילד
  • Causeway סקירת אפל+ לסרט
  • הפנתר השחור: וואקנדה לנצח
  • פרסי הקולנוע האירופאי 2022: רשימת המועמדים
  • על הקולנוע של ג׳ונאס מקאס, לקראת מחווה לכבודו
  • ״בלאק אדם״, סקירה לסרט של דה רוק כגיבור-על
  • ״השתיקה״, סקירה לסרטו החדש של שמי זרחין
  • מדריך פסטיבלי הקולנוע הגדול של חודש נובמבר

יצירת קשר

סריטה קיים לא רק בכדי שנוכל להביע את דעתנו, בשביל זה יש לנו עבודות בתחומים דומים. המטרה העיקרית היא לעורר ולעודד שיח קולנועי שנדמה לעיתים כל-כך חסר בישראל, מוזמנים ומוזמנות להסכים או לחלוק עלינו באיזור התגובות, אבל בבקשה – בנימוס בסיסי ובהתייחסות לגופו של עניין, זה החוק היחידי. בנוסף, אפשר ומומלץ לפנות אלינו בכל שאלה שגוגל לא הצליח לענות עליה, דרך הפייסבוק שלנו, בחשבון הטוויטר של סריטה או בכתובת המייל: srita.blog[AT]gmail.com