• ״טהורה״, סקירה לסרט האימה עם סידני סוויני
  • ״שומר הברים״, סקירה לגרסת 2024
  • בחזרה אל ״שומר הברים״ מ-1989 לקראת החידוש
  • ״אהובת הקצין הצרפתי״, סקירה

בואו לראות את ״סוג של חסד״ בהקרנת בכורה

16 ביוני 2024 מאת אורון שמיר

מזמן לא חילקנו כרטיסים לאיזה סרט, והנה נפלה בחלקנו הזדמנות לעשות בדיוק את זה. ולא סתם סרט, אלא שיתוף הפעולה החדש של יורגוס לנתימוס ואמה סטון, טרי ומהולל מבכורה עולמית בפסטיבל קאן לפני חודש בקושי. קוראים לו ״סוג של חסד״ (Kinds of Kindness) והוא עולה לאקרנים בישראל, יחד עם שאר העולם, ממש ביום חמישי הקרוב (20.6). אבל אנחנו מציעים היום ועד גמר המלאי משהו יותר בלעדי – להצטרף לבכורה! ההקרנה תתקיים בערב של יום שלישי ה-18.6, בקולנוע פלאנט איילון (רמת גן), ופרטים מדויקים יימסרו בהמשך לזוכים ולזוכות.

עדכון: המבצע הסתיים, תודה על ההשתתפות כאן ובעיקר בפייסבוק! הודעות נמסרו, נשמח אם תשיבו לנו. במיוחד אם לא תוכלו להגיע, ואז נעביר הלאה ונבחן את הספונטניות של מישהו אחר או מישהי אחרת. לכל מי שלא עלו בגורל, נשתדל לשמח בפעם הבאה (או אם יהיו ביטולים).

יש לנו 10 כרטיסים זוגיים לחלק, לעשרת התגובות שייספרו לנו מה הסרט החביב עליהן מאת הבמאי היווני המבריק – ולמה. כי להיכנס לסרט החדש של יורגוס לפני כולם ובלי לדעת בכלל במי מדובר, נשמע לי כמו מתכון לחוויה יותר מדי משנת חיים. אין תשובות לא נכונות, אני באמת מתעניין לשמוע מה הסרט הכי אהוב של לנתימוס, האיש שנתן לנו מצד אחד את ״שן-כלב״ ו״הרי האלפים״ ומאידך את ״הלובסטר״ ו״להרוג אייל קדוש״, לפני שמצא את המוזה שלו באמה סטון עם ״המועדפת״ ו״מסכנים שכאלה״. יש עוד כמה אפשרויות למען האמת, ואם סתם מתחשק לכם להגיע להקרנה וזו בכל זאת תהיה חווית היורגוס הראשונה שלכם ושלכן, פשוט כתבו תגובה כלשהי. כדי לא לפספס עוד הרפתקאות כאלה מומלץ לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות ולהירשם לעדכונים במייל.

מה כדאי לדעת על הסרט לפני שמגיבים לשם השתתפות ועושים תוכניות לערב שלישי? שתצטרכו לפנות עבורו 164 דקות, ושאני רק מחכה להרחיב עליו מאז פסטיבל קאן. אותו פסטיבל בו ג׳סי פלמונס זכה בפרס השחקן הטוב ביותר על הופעתו, כלומר הופעותיו. עוד מככבים מלבדו ומלבד אמה סטון גם ווילם דפו, מרגרט קוואלי, הונג צ׳או, מאמאדו אטיי, ג׳ו אלווין והאנטר שייפר. עוד חשוב לציין שזה ממש לא סרט לילדים, מה שקרוי דירוג R באמריקה. הייתי מתקצר את העלילה אבל לי הייתה חוויה מעולה בלי לדעת כלום, ומכיוון שמדובר בבכורה ישראלית אני ממליץ על אותה השיטה. חברת פורום פילם שמפיצה את הסרט בארץ, ודואגת לנו לחלוקת הכרטיסים הזו, העלתה כמובן טריילר ותקציר לכל מי שירצו בכך. אפשר גם פשוט לסמוך עלינו, ועל יורגוס, ולתת צ׳אנס.

בתגובות בפייסבוק נא להקפיד לתייג את מי שתרצו לקחת לסרט, ולבדוק את התיקיות הנסתרות אחרי שנגיב לכם ולכן, כי לשם ינתבו את התגובה שלנו. בתגובות בסריטה אנא השאירו את המייל האמיתי שלכם ושלכן כדי שנוכל להשיב דרכו ולבשר על זכייה. וכן זאת תהיה מעין הגרלה כי צריך גם מזל בחיים, אז אל תניחו שהראשונים כבר זכו. מבטיח לעדכן כשייגמר המלאי. אה, ובואו להגיד שלום, גם אנחנו מסריטה נהיה בהקרנה ואני אישית בונה על צפייה שנייה. יש המון על מה לכתוב ולדבר בסרט הזה, ואני בטוח שיעזור לי לראות אותו שוב. הפעם עם כתוביות לעברית וכמובן על מסך הקולנוע יחד עם עוד אנשים שעוברים חוויה.

תגובות

  1. אריאל הגיב:

    עוד לא ראיתי שום סרט של לנתימוס, אבל אני ממש אשמח ללכת להקרנה! גם כי המבנה של הסרט נשמע מאוד מעניין וייחודי, וגם כי הבמאי נחשב מצויין, וגם כי הקרנת בכורה זה מגניב.

    1. .. הגיב:

      אני לא הייתי מביא לך אבל זו רק דעתי

    2. שמוליק הגיב:

      גם אני לא הייתי נותן לך… היום כל אחד שפשוט כותב מספיק יפה יכול לקבל זוג כרטיסים…

  2. Pnina Greenberg הגיב:

    ראיתי את הסרט " מסכנים שכאלה" למרות שאני לא אוהבת סרטים דימיוניים זה סרט מיוחד מאוד, נופים מדהימים, תצוגה של בתים ובתי מלון מעוצבים להפליא ובקיצור מרתק ביותר.

  3. נ הגיב:

    הסרט האהוב עלי שלו הוא כמובן הלובסטר, כי מאז כל פעם שמישהו שואל אותי איפה הייתי, עובר לי בראש ״אני אוננתי מאחורי העצים שם״

  4. שני הגיב:

    היי אשמח לקבל כרטיסים וללכת עם בעלי כבר אחרי המון זמן השתחרר מהמילואים יהיה נחמד לצאת לא מכירה את הבמאי אבל יהיה נחמד להתנסות תודה

  5. אורון שמיר הגיב:

    תודה לכל על התגובות, סיימנו לחלק את הכרטיסים אתמול בצהריים והודעות נשלחו למי שעלו בגורל.

    1. matilahat הגיב:

      אני ממליץ להימנע מלראות את הדבר הזה הזה שאולי יוציא ממני את הרצון לראות סרטים בעתיד. אחרי "מסכנים שכאלה" המרהיב ,העסיסי , המופלא, נשאר כנראה לנתימוס מרוקן מצורות ותוכן. הצופה נופל למלכודת חלקלקה ודוחה, כמו חרק שפותה להכנס לצמח טורף. שבוי במושב הנוח ובהחלטה הישנה שלא עוזבים סרט איכותי באמצע , אתה נתון לסאונד דליל של חבטות דרמטיות על קלידי פסנתר, לרצפים חוזרים של שוטים משמימים שעליהם גם יופיה של סטון לא יכול לפצות.

  6. דוד בק הגיב:

    אשמח לזוג כרטיסים

    1. אורון שמיר הגיב:

      היינו שמחים לחלק אבל שים לב שהפעילות כבר קרתה אתמול

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.