• ״טהורה״, סקירה לסרט האימה עם סידני סוויני
  • ״שומר הברים״, סקירה לגרסת 2024
  • בחזרה אל ״שומר הברים״ מ-1989 לקראת החידוש
  • ״אהובת הקצין הצרפתי״, סקירה
  • סרטים חדשים: ״טהורה״ מכניס את סידני סוויני למנזר

רוצים ורוצות כרטיסים חינם להקרנה מיוחדת של "המעגל השבור"?

18 בפברואר 2014 מאת אורון שמיר

כפי שקורה מעת לעת, כמו למשל עם "מהומה רבה על לא דבר" של ג'וס ווידון, חברת yes לא רק מרימה את הכפפה לגבי סרטים שלא מצאו את מקומם על מסכי הקולנוע, אלא גם מארגנת אירוע טרום-בכורה. או טרום-שידור, במקרה הזה. הסרט המדובר הפעם הוא "המעגל השבור" (The Broken Circle Breakdown) וזו הזדמנות לצפות בו על מסך גדול יותר ממה שיש לרובנו בבית, או אם להיות ספציפי – סינמטק חולון. זה יקרה ביום חמישי ה-20.2 (כלומר עוד יומיים), בשעה 21:30, כאשר הסרט יעלה לשידור בערוצי הסרטים של yes כשבוע לאחר מכן.

כמו במקרה של "מהומה" – אם יס מארגנים הקרנה, אנחנו דואגים שתהיו שם. כלומר, עשרת הראשונים והראשונות שיזדרזו לשגר בקשה אל תיבת המייל שלנו, בצירוף שם מלא ופרטי התקשרות (המייל ששלחתם ממנו וטלפון זמין, נגיד). אבהיר שהכרטיסים מחולקים ביחידים, כך שאם אתם רוצים ללכת בזוג או בקבוצה – גם אלה שיבואו אתכם או אתכן צריכים לשלוח לנו בקשה נפרדת (תנו לינק לפוסט). כמובן שלא נפריד משפחות ונתחשב ככל שאפשר, אבל אל תהיו כמו האנשים האלה שבאים לקולנוע עם צעיף ו"שומרים" שישה כסאות כשבעצם הם "מחכים לחברה שלהם שהלכה לקנות פוקפורן". אני גם באמת מציע להזדרז כי בטח כבר מחר נעביר את הרשימה הלאה לחבר'ה מיס וחולון, שכן ההקרנה מחרתיים, כאמור.

עדכון: הודות להיענות הנפלאה שלכם ושלכן, סיימנו במהרה לחלק את הכרטיסים. הודעות לזוכים והזוכות נשלחו במייל, אז תבדקו מייל. למי שלא זכה או זכתה – אפשר לנסות את המזל שנית גם בעין-הדג, גם הם חילקו לאותו האירוע ואולי עוד נשארו במלאי כרטיסים.

אבל מה זה בעצם הסרט הזה? שכחתי להסביר. "המעגל השבור" הוא נציג בלגיה לאוסקרים, שהצליח להגיע לחמישיה בקטגוריית הסרט הטוב ביותר בשפה זרה. הוא עשיר במוזיקת בלוגראס אמריקאית (סוג של קאנטרי) כפי שהוא גדוש ברגש, ובמרכזו סיפור אהבתם של אמנית קעקועים, מוזיקאי מזוקן וההתמודדות שלהם עם מחלתה של בתם הקטנה. לבמאי קוראים פליקס ואן חרונינגן, כלומר, בהצלחה שמצליחים לקרוא לו. אור צפה בסרט וכתב עליו בזמן פסטיבל חיפה, עוד כשקראו לו "קריסת המעגל השבור" – והתייפח. נזכרנו בו בשנית הודות לאוסקרים, והרבה בזכותו הקטגוריה של השפה הזרה עדיין לא סגורה. כך שזו הזדמנות לא רק לתפוס אותו על המסך הגדול, אלא אף להיות מעודכנים יותר לקראת הטקס המתקרב ובא.

בקרוב – הודעות נוספות על הקרנות נוספות.

תגובות

  1. הדר שדה וינשטיין הגיב:

    ב20 לפברואר או למרץ?

    יום נפלא
    הדר שדה וינשטיין

  2. / הגיב:

    ב-20 בפברואר, עוד יומיים.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.