• ״טהורה״, סקירה לסרט האימה עם סידני סוויני
  • ״שומר הברים״, סקירה לגרסת 2024
  • בחזרה אל ״שומר הברים״ מ-1989 לקראת החידוש
  • ״אהובת הקצין הצרפתי״, סקירה
  • סרטים חדשים: ״טהורה״ מכניס את סידני סוויני למנזר

עלו השבוע: "שרלוק הולמס: משחק הצללים" ו-"החתול של שרק"

22 בדצמבר 2011 מאת אורון שמיר

חג חנוכה שמח לכל. לכבוד שמונת ימי החג בחרו בתי הקולנוע לתגבר את ההיצע בשני סרטים חדשים בלבד ובתחומים מאוד ספציפיים – אקשן ילדותי ואקשן ילדותי מונפש.

הנדבך השני בעלילות החדשות ועתירות האדנרלין של שרלוק הולמס, עונה על ההגדרה הראשונה. "שרלוק הולמס: משחק הצללים" ("Sherlock Holmes: A Game of Shadows") הוא המשכון של העיבוד הלא שגרתי מ-2009, אז הוצג רוברט דאוני ג'וניור כבלש הספרותי המפורסם עם טוויסט של גיבור פעולה. הקו המנחה ממשיך תחת ידיו של גאי רי'צי, שחוזר אל כס הבמאי, כאשר העלילה נסוב סביב קונספירציה שתביא מלחמה וחורבן על אירופה כולה. כלומר, אלא עם שרלוק וד"ר ווטסון (ג'וד לאו) יעשו משהו בנידון. עוד בקאסט – סטיבן פריי בתפקיד אחיו של הולמס, ג'ארד האריס בתפקיד פרופסור מוריארטי הנבל ונעמי ראפאס בתפקיד הבחורה. על התסריט: קירן ומישל מולרוני ("Paper Man"). סקירה מלאה שלי – הערב. אבל אם אתם ממש לא יכולים להתאפק, אפשר לקרוא את דעתי על "משימה בלתי אפשרית 4". מדהים כמה זה אותו סרט. כלומר, מדאיג.

הסרט הנוסף שעולה השבוע הוא הספין-אוף שאף אחד לא חיכה לו, אבל כל מי שדיברתי איתו טוען שהיה כיף גדול. "החתול של שרק" ("Puss in Boots") מתחקה אחר קורותיו של החתלתול הג'ינג'י והלטיני מסדרת סרטי "שרק", אותו ממשיך לדבב בשרמנטיות אנטוניו בנדרס. העלילה מתרחשת לפני המפגש עם שרק וחבריו ונסובה סביב הרפתקה פרטית של החתול האהוב, המפטי דמפטי (זאק גאליפיאנקיס) וחתלתולה חדשה (סלמה הייק). החבר'ה הרעים הם ג'ק וג'יל (בילי בוב תורנטון ואיימי סידאריס). במאי הבית של אולפני דרימוורקס, כריס מילר ("שרק", "מדגסקר", "מפלצות נגד חייזרים") לקח על עצמו את הפרוייקט. אישית, אני לא ממש מבין איך החתול במגפיים אמור להחזיק סרט שלם כדמות ראשית, אם אפילו בטריילר הוא שיעמם אותי עם שני השטיקים הבודדים שלו. ולא, אני לא מדבר על הטריילר ההוא, לסרט עם השם הדומה "החתול במגפיים: הסיפור האמיתי". נקווה שהורים וילדים לא יבלבלו ביניהם. ואם גם אתם לא מבחינים בין השניים, זיכרו את כלל החומוסיות – מי שטוען שהוא האמיתי והמקורי, הוא לבטח הזיוף והחיקוי. בכל מקרה, חוות הדיווח במקרה של הסרט הנ"ל חלה עליכם ועליכן.

תגובות

  1. Yaniv Eidelstein הגיב:

    חמוסיות זה חנויות לממכר חמוסים?

    1. אני שוקל להעניק פרס למגיב/ה ש*לא* יירדו על שגיאות ההקלדה של הבלוג…

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.