• ״טהורה״, סקירה לסרט האימה עם סידני סוויני
  • ״שומר הברים״, סקירה לגרסת 2024
  • בחזרה אל ״שומר הברים״ מ-1989 לקראת החידוש
  • ״אהובת הקצין הצרפתי״, סקירה

עלו השבוע: "חטיפה", "יעד סופי 5", "יחידה עילית" ו-"אמאדור"

22 בספטמבר 2011 מאת אורון שמיר

ארבעה סרטים חדשים פוקדים היום את בתי הקולנוע. אף אחד מהם לא נראה מרגש במיוחד.

את "חטיפה" ("Abduction") אני הולך לראות בצהריים, אז צפו לציוץ ראשון מיד אחריו לסקירה מלאה במהלך סוף השבוע. הסרט ידוע בעיקר בתור זה שמככב בו טיילור לאוטנר, שמצידו ידוע בעיקר בתור זה מ"דמדומים" שאינו רוברט פטינסון. זאת למרות ששאר הקאסט בסרטו של ג'ון סינגלטון כולל את מייקל ניקויסט, אלפרד מולינה, סיגורני וויבר ולילי קולינס. העלילה סובבת סביב בחור צעיר (לאוטנר) המוצא את תמונתו באתר של תינוקות שנחטפו בילדותם ויוצא לגלות את האמת על זהותו. ומכיוון שזהו מותחן אקשן, כל מיני אנשים רודפים אחריו בשל כך.

עוד בגזרת האקשן, קבלו את ג'ייסון סטאתהם נגד קלייב אואן ב"יחידה עלית" ("Killer Elite"), עם קצת רוברט דה נירו לחיזוק. סטאתהם מגלם סוכן בריטי בדימוס, אשר חוזר לפעולה כדי לחלץ את המנטור שלו מציפורני יחידת מתנקשים מובחרת. סרט הביכורים של גארי מקנדרי.

אם אתם בקטע של אימה ובמיוחד של סדרת "יעד סופי" הבלתי נגמרת, אולי תשמחו לשמוע על בואו המעט מאוחר ארצה של "יעד סופי 5" ("Final Destination 5"). אני היחיד ששם הסדרה מתחיל להיראות לו מטופש? כרגיל, קבוצה של צעירים מתחמקת מן המוות באופן לא טבעי, והמוות בא לקחת אותם בדיוק כאשר הם לא מצפים לכך. הפעם מדובר בקבוצה של ניצולים מאסון התמוטטות גשר. החידוש – אימה בתלת-מימד! לא, רגע, זה היה החידוש בסרט הקודם שיצא לפני שנתיים… השחקנים הם ניקולס ד'אגוסטו ואמה בל בתפקידים הראשיים, הבמאי הוא סטיבן קוול, בן טיפוחיו של ג'יימס קמרון. האם זה אומר משהו על איכות התלת-מימד?

הסרט הלא-אמריקאי של השבוע הוא "אמאדור" ("Amador"), סרטו החדש של הבמאי הספרדי הנהדר פרננדו לאון דה ארנואה ("נסיכות"). השחקנית מגלי סולייר ("חלב הצער") מגלמת מהגרת צעירה היוצאת לחפש עבודת קיץ בספרד לאחר שהתקלקל לה המקרר. היא מתחילה לטפל בקשיש בשם אמאדור (סלסו בוגיו) ובדיוק כאשר הם מתחילים להתקרב הסיפור חווה תפנית.

ועוד הערב – טקס פרסי אופיר. חזרו הנה בסביבות 19:00-20:00 כדי לקרוא את דיווחינו הישר מאולם קריגר אשר בחיפה, או עקבו אחרינו בטוויטר. בינתיים, עשו הכנות בעזרת הפוסטים המוקדמים שלנו על האופירים.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.