• ״טהורה״, סקירה לסרט האימה עם סידני סוויני
  • ״שומר הברים״, סקירה לגרסת 2024
  • בחזרה אל ״שומר הברים״ מ-1989 לקראת החידוש
  • ״אהובת הקצין הצרפתי״, סקירה

סרט קצר: "וידאו קסם"

6 באוגוסט 2012 מאת אורון שמיר

זוכרים וזוכרות שסיפרנו על סרט פנטזיה/בדיוני/רומנטי ישראלי קצר וקסום בתקופה המקבילה אשתקד? קראו לו "וידאו קסם", והוא גולל את סיפורה של ספריית וידאו מיתית ומכושפת המסתתרת בתל אביב, ומכילה סרטים שמעולם לא נעשו. הפלא נגלה לעיניו של הגיבור החולמני של הסרט במלוא הדרו ואפילו כולל אהבה אופציונלית מעבר לדלפק.

אם הזיכרון קצת חלש, אספר שאני ראיתי והתאהבתי בו בפסטיבל ירושלים הקודם, בעוד עופר תפס אותו בעת שזכה במשבצת הקצרים של פסטיבל אייקון TLV מספר שבועות לאחר מכן. הסיבה שנזכרתי בעצמי בסרטו של שיר קומאי היא שהסרט זמין סוף סוף לצפייה ביוטיוב, כך שאפשר לא רק לשוב ולהמליץ עליו – במיוחד לסינפילים שהם גם רומנטיקנים חסרי תקנה – אלא אף לתת לו לדבר בעד עצמו. הרי הוא לפניכם:

הסרט מבוסס על סיפור מאת טים פראט, "Impossible Dreams" שמו, אשר שונה והותאם במיוחד לתל אביב. את דניאל, הדמות הראשית, מגלם אורי יניב והזבנית החיננית היא אילה זילברמן. כאמור, הבמאי/תסריטאי/מפיק הוא שיר קומאי, שגם כותב על קולנוע ב"נענע10" ובעיקר עורך בדרך כלל. נדמה לי שדי מיציתי את התשבוחות על הסרט הקטן והחמוד הזה, אז אשאיר את העבודה לכם ולכן באיזור התגובות, ואלך לצפות בחדש של ניקול קייג' או משהו.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.