• כחום הגוף
  • אוסקר 2023/24: הטקס בסיקור חי
  • אוסקר 2023/24: מהמרים על הזוכים
  • מאהבת, מטרידנית, רוצחת
  • אוסקר 2023/24: דירוג כל הסרטים המועמדים
  • אוסקר 2023/24: איך הלך עם ההימורים המוקדמים
  • אוסקר 2023/24: רשימת המועמדים המלאה

מי מחבב את הטריילרים של "החבובות"?

19 ביוני 2011 מאת אורון שמיר

הנה תופעה שהתעלמתי ממנה בקביעות – זה זמן מה שבכל שבוע-שבועיים קהל גולשי רשת האינטרנט נקרע מצחוק מעוד קדימון, חצי פיקטיבי, לסרט החדש של "החבובות". לצערי, אני לא נכלל בקבוצת הנקרעים מצחוק. זו הסיבה שלא ראיתם התייחסות לסרט הזה בבלוג עד כה. מילא, אם הטיזרים הקצרצרים היו מבריקים בעיניי באופן יוצא דופן, הייתי יכול להבין את הבחירה השיווקית הזו. אבל הם לא. כך שנותרתי עם התחושה שאולי ליוצרים יש הרבה יותר מה להסתיר מאשר לחשוף. בסוף השבוע שעבר התפרסם, סוף-כל-סוף, טריילר ראשון ואמיתי לסרט החבובות גרסת 2011. ושוב לצערי, התברר לי שאני די צודק. אדביק כאן את כל הסרטונים שהופצו עד כה, כולל האחרון שבהם (ואני מאוד מקווה שהוא האחרון, או אחד לפני האחרון) ואני מפציר בכם – עיזרו לי להתלהב מהסרט הזה. אני מאוד רוצה לחבב אותו, די גדלתי על החבובות והחבובים. אנסה גם להלהיב את עצמי, הכל אחרי הקפיצה.


אז זהו הטריילר. האמיתי. הרגיל. הלא-מודע-לעצמו-ומבסוט-מזה-כל-רגע. והוא דווקא נראה נחמד, חוץ מזה שתיאור העלילה נדמה זהה לרוב סרטי החבובות שאני זוכר. כלומר, זהו סרט על ניסיון להרים סרט/מופע של החבובות, אחרי זמן מה בו כולם שכחו מהם. כנראה שהחבובות – שגם הסדרה המקורית שלהם עסקה במשולב במתרחש מאוחרי הקלעים לא פחות מאשר בתוכנית עצמה – מתאימות היטב לעידן הנוכחי. ואולי כדי להוכיח זאת, נוצרו כל אותם טיזר-טריילרים פיקטיביים. זה היה הראשון:

אחר-כך הגיע:

ונדמה לי שהלפני-אחרון היה זה, שהתחיל מלאזכר סרט קיץ עכשווי והמשיך בהתנצלות על האסטרטגיה השיווקית:

באופן עקרוני אני חושב שמדובר ברעיון נחמד, אולם פחות התחברתי לביצוע. כבר בטח הבנתם שיש בי חשש כבד לגביי הסרט הזה. אחרי הכל, החבובות המשיכו לעשות סרטים הרבה אחרי לכתו של היוצר המקורי שלהם, ג'ים הנסון. האחרון שבהם היה גרסתם ל"הקוסם מארץ עוץ" ב-2005. לא הייתי אומר שמדובר בביזוי המותג המקורי, אבל אף סרט שלהם לא באמת שיחזר עבורי את החוויה שבסדרה. אז כיוון שאני מחבב חבובות (באמת! אני חושב שהשף השבדי הוא אחד הדברים המצחיקים ביקום) אולי ננסה להתמקד בקאסט ולמצוא דרכו דברים חיוביים, פוטנציאלית, בסרט החדש.

ראשית, היוצרים. את התסריט כתבו ג'ייסון סיגל וניקולס סטולר, אשר שיתפו פעולה ב"קח את זה כמו גבר" ("Forgetting Sarah Marshall") הנהדר מ-2008. אלא שמאז סטולר עשה את "Get Him to the Greek" המזוויע ומסיגל קצת נמאס לי. ייתכן שלא באשמתו, אלא יותר בגלל שנדמה כי כל קומדיית אחווה גברית מאז "שרה מרשל" מרגישה צורך לכלול לפחות בולבול אחד, בשביל הצחוקים. הכל בגלל סיגל והחיבה שלו להתערטל. על הבימוי של "החבובות 2011" מופקד ג'יימס בובין, שביים בין היתר את סדרת הקאלט "טיסת הקונקורד" ("The Flight of the Conchords"). היי, אולי יש תקווה אחרי הכל?

רשימת השחקנים והשחקניות האינסופית, מכילה מלבד סיגל וקולותיהם של המדבבים המקוריים גם את איימי אדמס, מילה קוניס, אמילי בלאנט… אוקיי נעצור כאן. ננשום, ניקח אוויר. ואז נרוץ לראות את הסרט הזה! סליחה, נמשיך. אם אתם צריכים עוד סיבות מלבד השלוש הללו בסרט אחד, נזכיר את זאק גאליפיאנאקיס, ג'ק בלאק, אד הלמס, ניל פטריק האריס, ג'ון קרסינסקי, כריס קופר, דני טרחו, וופי גולדברג, סלינה גומז, קייטי פרי, ריקי ג'רבייס, בילי קריסטל, לייזה מינלי, אלן ארקין, דייב גרוהל (?!) ועוד רבים ורבות. אני מניח שלכל אחד ואחת תהיה בערך שניה וחצי של זמן מסך, אבל הופעות אורח קצרות זה נחמד עבור הצופים הסינפילים שבינינו. ובינינו, להזיק הם הרי לא יכולים. נמתין לסוף נובמבר כדי לצפות בתוצאה. אבל לא בכסיסה מסיבית של ציפורניים. לא אצלי לפחות, עדיין לא.

תגובות

  1. אור סיגולי הגיב:

    אורון שמיר, אין לך לב.

    1. אור סיגולי, אנא הרחב.
      או שאתה רוצה שאשב כאן ואבכה כדי להוכיח שיש לי אחד?
      🙂
      אני מזכיר לך שבטריילר של פו הדב הזלתי דמעה. בטריילר! אז אולי הבעיה לא אצלי. אני מסרב להתעלף רק כי מראים לי את החבובות. שיעשו משהו מצחיק או מרגש, אם אפשר.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.