• ״טהורה״, סקירה לסרט האימה עם סידני סוויני
  • ״שומר הברים״, סקירה לגרסת 2024
  • בחזרה אל ״שומר הברים״ מ-1989 לקראת החידוש
  • ״אהובת הקצין הצרפתי״, סקירה
  • סרטים חדשים: ״טהורה״ מכניס את סידני סוויני למנזר

עלו השבוע: ״סאקר פאנץ׳״ ו-״שקרים לבנים קטנים״

22 באפריל 2011 מאת אורון שמיר

שני סרטים חדשים בלבד, הצטרפו השבוע אל לוח ההקרנות של בתי הקולנוע. אולי תרמה לכך העובדה שהאולמות התחמשו היטב לקראת הפסח ובחג עצמו לא הרגישו צורך להגדיל את ההיצע.

החדש הראשון הוא ״סאקר פאנץ׳״ (״Sucker Punch״) של זאק סניידר, הבמאי אשר הנחיל לצופיו אכזבות קלות לצד רגעי קולנוע בלתי נשכחים עם "300" ו-"השומרים". את דעתי המלאה עליו אפרסם עוד היום (בעכבר היא כבר עלתה) אבל אומר בקצרה שדי נהניתי מהסרט המרהיב והגרוע הזה, המספר על בחורה צעירה הנזרקת בניגוד לרצונה אל מוסד לחולות נפש. הכלא הפיזי מאלץ אותה לברוח אל מחוזות הדמיון ולהילחם את המלחמות שלה שם. היא חוברת אל כמה בנות שכמותה ויחד הן מתכננות את מזימת הבריחה הנועזת שלהן.

חברו לצמד הטריים הוא סרט צרפתי בשם ״שקרים לבנים קטנים״ ("Les petits mouchoirs"). ביים אותו השחקן שחוטא לעיתים בבימוי, גיום קאנה (״אל תגלה״), ומככבים בו פרנסואה קלוזה, בנואה מגימל, ז'יל ללוש ויקירת הבלוג מריון קוטיאר. ייתכן והבחנתם בשמו בפסטיבל הסרטים הצרפתי שנערך לפני כשבועיים. העלילה עוסקת בקבוצת חברים הנפגשת מדי שנה כדי לחגוג את יום הולדתו של אחד מהן, בעל מסעדה. תאונה של אחד מהם מעיבה מעט על החגיגה השנתית ומציפה רגשות מודחקים בין החברים והחברות.

במקרה שלו נזדקק לעזרתכם בתגובות, שפתוחות כמובן גם לכל מי שראה את "סאקר פאנץ'" ולא יכול להתאפק עד שתעלה הסקירה.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.