• ״טהורה״, סקירה לסרט האימה עם סידני סוויני
  • ״שומר הברים״, סקירה לגרסת 2024
  • בחזרה אל ״שומר הברים״ מ-1989 לקראת החידוש
  • ״אהובת הקצין הצרפתי״, סקירה

רוצים לצפות בסרט צרפתי בחינם?

23 בינואר 2011 מאת אורון שמיר

ברור שאתם רוצים. השאלה היא מה צריך לעשות. אז האמת היא שלא הרבה. במסגרת פסטיבל הסרטים הצרפתי המקוון, המתקיים ממש בימים אלה,יחלק הבלוג חמישה קודים אשר יאפשרו צפייה ישירה באחד מעשרת הסרטים המשתתפים בתחרות הראשית של הפסטיבל. אלה הסרטים. כל שעליכם לעשות, הוא להתחייב לכתוב עליהם סקירה קצרה לבלוג. טקסט של בין פיסקה לעמוד. מי שיעמוד בלוח הזמנים של הפסטיבל וישלח אליי את שכתב לפני סוף השבוע יקבל צ'ופר – צפייה בסרט קצר מן היבול של הפסטיבל. ואז יוכל לצפות בו עד שינעלו השערים הוירטואלים, בסוף יום שבת הבא, ה-29 בינואר. כמובן שהסקירה תתפרסם כאן בבלוג – סוג של צ'ופר בפני עצמו.

אז איך זוכים בהטבה? חמשת הראשונים שיפנו אליי, יהיו הזוכים. זה יכול להיות כאן בתגובות לפוסט הנ"ל, או דרך עמוד "צור קשר" של האתר. בכל מקרה הקפידו למלא כתובת מייל שאתם בודקים מדי יום, כדי שאוכל להיות איתכם בקשר. אל דאגה, איש לא יראה אותו מלבדי ואני מבטיח לא לשלוח לכם ספאם. אם במקרה מישהו לא יעמוד בכללים או שלא אצליח ליצור עימו קשר, ייבחר המגיב השישי למשימה וכך הלאה. אז המשיכו להגיב גם אם אתם מעבר למספר חמש. ובינינו – אתם אולי לא יודעים, אבל יש כאן לא מעט גולשים ביום. אתמול, למשל, היו 126 אנשים כאן. ואף אחד הרי לא באמת מבקר בבלוגים בשבת. בקיצור, לא יכול להיות שלאף אחד אין מה להגיד, או שאין מי שירצה איזו צפייה חינם בסרט חביב.

אז זהו זה – סרט חינם, ועוד צרפתי, בסטרימינג, בתמורה לדעתכם עליו. וסרט קצר בתור פרס לעומדים בזמנים. לפרטים נוספים על הפסטיבל קראו את פוסט ההשקה שלו, או תנו קפיצה לאתר הרשמי. אתם כמובן מוזמנים לגלוש ולרכוש אופציות צפייה גם בלי קשר לתחרות הקטנה שלעיל, ועוד יותר מוזמנים לשתף במחשבותיכם. פוסט שלי על עשרת הסרטים הקצרים בפסטיבל יעלה בימים הקרובים ונקווה שיהיה זמן גם לארוכים. בסוף השבוע אבחר עבור הפסטיבל את המנצחים שלי ואשתף כאן בבלוג. איזור הטוקבקים לרשותכם, מ-עכ-שיו ו…

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.