• ״טהורה״, סקירה לסרט האימה עם סידני סוויני
  • ״שומר הברים״, סקירה לגרסת 2024
  • בחזרה אל ״שומר הברים״ מ-1989 לקראת החידוש
  • ״אהובת הקצין הצרפתי״, סקירה
  • סרטים חדשים: ״טהורה״ מכניס את סידני סוויני למנזר

טריילר #2 של "עליית האביר האפל"

20 בדצמבר 2011 מאת אורון שמיר

ייתכן שלא התאפקתם וכבר גנבתם הצצה בגרסה אשר צולמה בחובבנות והודלפה אל הרשת לפני יומיים. יכול להיות שכבר ראיתם את זה באתרים אחרים וזריזים מאיתנו. בחיי שהייתי מפרסם את הפוסט הזה כבר לפני שעתיים, אבל פשוט הייתי עסוק בצפייה בלופ אינסופי בטריילר השני לסרט השלישי בטרילוגיית בטמן* של כריסטופר נולאן – "עליית האביר האפל" ("The Dark Knight Rises"). אם בכלל לא ידעתם שזה השני, הנה הראשון. ואם עוד לא ראיתם את הנוכחי, תדעו שאני מחכה לזה כבר כמה ימים ולכם בכלל לא אכפת – אז קדימה, תנו בפליי. ואז המשיכו בקריאת הפוסט.

אני יודע שהבטחתי לא להיגרר למסע היחצנות של הסרט הזה. ובאמת לא קראתם כאן שום דבר ולא לחצתם על שום קישור לאיזה קמפיין שיווק מוזר כזה או אחר. אמשיך להתאפק, אבל קדימון הוא קדימון. ולעניות דעתי, אחלה טריילר שבעולם. לא חושף יותר מדי, אבל מראה מספיק בכדי להסתקרן. כבר הספקתי לקרוא פה ושם שאנשים מאוכזבים, שהטריילר סטנדרטי ועוד כהנה וכהנה. אז אני לא ממש יודע למה ציפו האנשים האלה. אולי הציפייה לסרט יצרה אצלם ציפיות לא ריאליות מפרומו. אני לא ממש בטוח ולא ממש אכפת לי, האמת. אני מאמין בנולאן, הוא מעולם לא איכזב אותי לא משנה כמה גבוה כיוון. המקרה של הטריילר הזה לא שונה.

עבורי הבטמנים של כריסטופר נולאן הם הסרטים היחידים שמצליחים להחזיר אותי לגיל 5 (שזה משהו כמו 3 שנים פחות מהגיל המנטלי הנוכחי שלי) מבחינת התפעלות ודרכי ביטוי ווקאליות שלה. אצלי, הצפייה הראשונה בטריילר לוותה בקריאות הבאות, כן, בקול רם: "הנה אלפרד! אני אוהב את אלפרד! וברוס ויין! כן! אוי לא! זה ביין! מה הוא זומם! גותהם דורשת צדק חברתי! מה זה? למה הם שרים דשא באסה? אה, כי להיות על הדשא שביין מפוצץ זה באמת באסה….  וואו! כלי נשק וכלי רכב חדשים של בטמן! כריסטיאן בייל עם זקן! הכי מתאים לו פראי. ואן הת'אוויי אשכרה סקסית! והנה בור ענקי! מריון קוטיאר! ג'וזף גורדון לוויט! ביין מפחיד אותי! אמאל'ה!!!".

בקיצור, אני לא ממש יכול לבקש יותר. חוץ מאלון אבוטבול נראה לי שכל השחקנים והשחקניות זכו לאיזו שניה או שתיים, עלילת בטמן בגלות ממשיכה, גרי אולדמן שולט, יש יורש ראוי לג'וקר וקוראים לו טום "ביין" הארדי, יש פאם פאטאל נאה (לפחות אחת, אם לא שתיים), יש מכות, יש אקשן, אין מורגן פרימן – בתור טריילר מספר 2 אני לגמרי מסופק. ואני גם לגמרי לגמרי בטוח שהטריילר השלישי והטוב מכולם עוד לפנינו. חוץ מזה – מישהו מטיל ספק בעובדה שהסרט הזה הולך להיות מדהים, לא משנה מהי איכות הטריילרים שלו? כך חשבתי. אבל זו רק דעתי הקטנטנה והמאוד לא מנומקת. אולי כשתרד ההתלהבות אנסה להתנסח. בינתיים, לי יש המנון לזמן הקרוב – דשא, דשא! באסה, באסה! (כל הזכויות שמורות לעין הדג). אז הבמה כולה שלכן ושלכם.

*אנסה לזכור ולכנות את גיבור הסרטים הללו "בטמן", איש העטלף, כדי להבדילו מ"באטמן", איש התחת, שהיה גיבור ארבעת הסרטים הקודמים.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.