• ״טהורה״, סקירה לסרט האימה עם סידני סוויני
  • ״שומר הברים״, סקירה לגרסת 2024
  • בחזרה אל ״שומר הברים״ מ-1989 לקראת החידוש
  • ״אהובת הקצין הצרפתי״, סקירה
  • סרטים חדשים: ״טהורה״ מכניס את סידני סוויני למנזר

"אפסטרים קולור": הנחה לקוראי וקוראות סריטה בקולנוע אורלנדו

2 בספטמבר 2013 מאת אורון שמיר

קולנוע אורלנדו החליטו לעשות מעשה ולהפיץ באופן מסחרי את "אפסטרים קולור" (Upstream Color), סרטו העצמאי והייחודי של שיין קארות', אשר אור כבר הספיק להתפעל ממנו כאשר הפך למדובר עד מאוד מוקדם יותר השנה, בעוד שאר חברי הבלוג נחשפו אליו בפסטיבל ירושלים האחרון ומיהרו להצטרף לתשבוחות. זוהי בהחלטה לא שגרתית, שכן הסרט הזה אינו משהו שרואים כל יום בבתי הקולנוע, אולי אפילו לא בכל שנה. מדובר במעין כתב חידה קולנועי, בעל שפה בלעדית משל עצמו ועלילה מעורפלת שאינה העיקר, אשר שוטף את הצופה בדימויים קולנועיים שנעים בין מאתגרי חושים, מרהיבי עין ואוזן, ואפילו מטרידים לפרקים. יש גם תקציר, אם אתם ואתן ממש חייבים וחייבות. בואו נגיד שזה יותר "סרט פסטיבלים" מאשר "סרט מסחרי", אבל לדעתנו גם לכאלה סרטים יש מקום בבתי הקולנוע.

לכן, שמחנו להיות חתומים על אירוע טרום-בכורה של הסרט שיתקיים מחר בסינמטק הרצליה, אך אילוצים מנעו מאיתנו מלהיות נוכחים בו. כך שכל ההנחות והכרטיסים החינמיים שהבטחנו מבוטלים, ואנחנו לא נהיה שם, אבל הסרט יוקרן כסדרו. ומכיוון שאני ממש לא אוהב חדשות רעות, סידרנו גם חדשות טובות.

כאמור, ולמי שלא מסתדר לצפות בסרט מחר בהרצליה, "אפסטרים קולור" עולה גם להקרנות מסחריות כשווה בין שווים בקולנוע אורלנדו, הממוקם ברחוב דניאל פריש 1 בתל-אביב, בית ציוני אמריקה, ממש צמוד ללונדון מיניסטור. בהמשך מצוי מעין קופון, המקנה לקוראי וקוראות סריטה את הזכות לצפות בסרט, בכל הקרנה שתבחרו, במחיר של 29 ש"ח בלבד. פשוט הראו לקופאי/ת בעזרת הסמארטפון, הדפיסו את הפוסט והציגו אותו בקופות הכרטיסים, שננו בעל-פה, בקשו מקונדיטוריה שתאפה עוגה מיוחדת ובואו איתה להקרנה, או בקיצור – עשו זאת בכל דרך שתראו לנכון. העיקר שידעו שאנחנו שלחנו אתכם ואתכן.

אה, ותייגו את הפוסט הזה תחת "טיזר למשהו גדול יותר שיגיע בהמשך". הייתי עושה זאת בעצמי אבל זאת נראית לי כמו תגית מפחידה ומחייבת מדי. אה, וחיזרו לספר לנו איך היה.

תגובות

  1. דורון (אחר) הגיב:

    מצטרף להמלצות!
    רק ניטפוק קטן – קולנוע אורלנדו לא נמצא ממש בסמוך לבית ציוני אמריקה, אלא ממש בתוך בית ציוני אמריקה, בסמוך ללונדון מיניסטור

    1. זה נכון, התבלבל לי המשפט. מתקן ותודה.

  2. תמר הגיב:

    המשהו הגדול זה בנוסף לדוני דארקו באוטופיה ולא במקום, כן?… 🙂 🙂

    1. אל דאגה 🙂
      לדוני יש כבר תאריך לפי לו"ז הסינמטק
      http://www.cinema.co.il/movies/movie.aspx?movieId=10154

      אבל אנחנו מחכים לאתר אוטופיה בשביל תוכנית אמנותית.
      אגב, למי יש תחפושת של ארנב ענקי שאני יכול לשאול?

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.