• ״טהורה״, סקירה לסרט האימה עם סידני סוויני
  • ״שומר הברים״, סקירה לגרסת 2024
  • בחזרה אל ״שומר הברים״ מ-1989 לקראת החידוש
  • ״אהובת הקצין הצרפתי״, סקירה
  • סרטים חדשים: ״טהורה״ מכניס את סידני סוויני למנזר

סריטה מציגים: הקרנת טרום בכורה חגיגית של “מי מפחד מהזאב הרע”

23 ביולי 2013 מאת אורון שמיר

יום האהבה נגמר, אבל כשיש לנו הזדמנות להשיב אהבה, בין אם לסרט שעשה לנו את זה או לקהל הקוראים והקוראות שלנו – אנחנו לא חושבים פעמיים. וכשיש לנו הזדמנות לשלב, התוצאה היא הכותרת המפוצצת הבאה – הקרנת טרום-בכורה ארצית וחגיגית של הסרט הישראלי המצופה של הקיץ, "מי מפחד מהזאב הרע", אשר תתקיים במוזיאון תל אביב ביום ראשון ה-4 באוגוסט בשעה 19:00 בערב. הסרט יעלה לאקרנים כשבוע וחצי לאחר מכן, ב-15.8, וזו הזדמנות לא רק לצפות בו ראשונים, ולא רק להשתתף בדיון שאנחנו ננחה ובו יככבו יוצרי הסרט אהרון קשלס ונבות פפושדו, אלא גם לעשות את כל זה לגמרי בחינם. יהיו הפתעות נוספות במהלך ההקרנה, אבל כבר לגמרי התרגשתי מלכתוב את השורות האלה, ואני מקווה שהרעד באצבעות עבר גם אל מי שקרא וקראה. אז בואו ניקח יחד נשימה עמוקה, ואז אנסה להתקיל מראש כמה שאלות שאולי כבר חלפו בראשכם וראשכן.

עדכון חשוב: 6 שעות חלפו מאז פרסמנו את האירוע וכבר נגמרו לנו הכרטיסים לחלק… אתם נהדרים ואתן נהדרות, בחיי.
אם בשעה הקרובה לא תקבלו מייל אישור מהבלוג להודעה ששלחתם לנו, כנראה שהרשימה מלאה. מיילים שמודיעים על סיום העניין ישלחו בהמשך היום, לכל מי שבדיוק פספס. אם מדובר בכם או בכן, יש כמה אפשרויות להתבאס פחות:
1. להגיע בכל זאת ולקוות שיהיו מספיק מבריזים.
2. להתאפק יום אחד בלבד, עד ה-5.8, ולסור אל סינמטק חולון לאירוע טרום-בכורה בהנחיית דורון פישלר מ"עין הדג".
3. להתאפק עד ה-15.8 ולראות את הסרט בבתי הקולנוע. או לחפש טרום-בכורות נוספות.

מה זאת אומרת חינם? כמה באמת עולה כרטיס? ומה צריך לעשות בשביל להשיג אחד?

חינם זה חינם, אין צורך לשלם בכסף, אלא בנוכחותכם הפיזית באולם. כל מה שצריך לעשות, הוא לשלוח הודעה אל תיבת המייל של הבלוגsrita.blog@gmail.com – לכתוב בנושא ההודעה "מי מפחד מהזאב הרע" ובגוף ההודעה לציין את שמכם המלא. אפשר גם להוסיף על הנוסח שהצעתי כאן, אבל העיקר שנדע את מי לרשום ברשימה ושנדע שזו ההקרנה המבוקשת. 200 הראשונים והראשונות שיעשו זאת, יקבלו אימייל אישור מאיתנו המודיע כי הם ברשימה. ביום האירוע, אני אעמוד בכניסה ואוודא שכל מי שנרשם מראש והגיע – ייכנס. חשוב לציין שלכל נרשם ונרשמת ששלחו מייל מגיע אך ורק כרטיס אחד ובודד, אז אם בא לכם ללכת עם בן/בת זוג או עם חברים, ודאו שכולם שלחו מייל מכתובתם הפרטית שלהם ואף קיבלו הודעות אישור. לא הייתי רוצה להפריד משפחות בכניסה לאולם, אין לי לב לדברים האלה.

אם לא קיבלתם מייל אישור, לא נורא – מרגע פתיחת הדלתות בשעה 19:00 ועד תחילת ההקרנה ב-19:30 זה הזמן של הנרשמים והמקדימים, אבל מאחרים או מבריזים תמיד יש וכיוון שהאינטרס שלנו הוא אולם מלא עד אפס מקום, כדי שכמה שיותר אנשים יצפו בסרט שאהבנו – בדקה האחרונה נפתח את השערים לכל מי שנשאר בחוץ. כלומר, בשעה 19:30 בדיוק הרשימה מתבטלת ומספר הכסאות הריקים באולם יתמלא על-ידי האמיצים שהגיעו ללא כרטיס. מי שבכל זאת לא יצליח להיכנס מפאת חוסר מקום, ולא משום סיבה אחרת, יוכל להתנחם בעובדה שיום אחד בלבד אחר-כך תתקיים עוד הקרנת טרום-בכורה לסרט, בסינמטק חולון ובהנחיית דורון פישלר מ"עין הדג", כך שזהו למעשה שבוע הטרום-בכורות, עבור כל מי שלא יכול להתאפק יותר או פשוט מוכרחה כבר לצפות בסרט הזה.

עוד דבר שחשוב לי לציין בהקשר זה הוא שהמקומות לא מסומנים. בין 19:00 ל-19:30 האולם יתמלא בקצב שלו והדרך היחידה להבטיח את המושב בו אתם חפצים היא פשוט לבוא בזמן או מוקדם. גם אם קיבלתם ראשונים מייל אישור, יכול להיות שתשבו יותר רחוק ממה שתכננתם, במידה והגעתם דקה לתחילת ההקרנה. אך מנסיוני עם האולם במוזיאון, אין בו מקומות לא טובים (באמת, יצא לי כבר לראות שם סרט משורה אחרונה ומשורה ראשונה).

BBW_rotem

מה זה הסרט הזה? זה ישראלי? אלה הבמאים של "כלבת"? זה סרט אימה?
"מי מפחד מהזאב הרע" הוא מותחן נקמה קומי, בסגנון הקולנוע הדרום-קוריאני אם תרצו, המלא בהומור מתפרץ מצד אחד ורגעים מורטי עצבים מאידך. לא נגלה יותר מדי על העלילה, רק נגיד שמככבים בו צחי גראד כאב כאוב אשר שכל את ביתו הקטנה, ליאור אשכנזי בתור שוטר שזכה לרצח אופי ומנסה לטהר את שמו על-ידי לכידה עצמאית של האשם בחקירת רוצח סדרתי של ילדות רכות, רותם קינן בתפקיד מורה לתנ"ך שהופך לחשוד מרכזי במסע הפדופיליה הרצחנית, ובתפקידי משנה – מנשה נוינתי קלוגר, דביר בנדקקייס נאשף וגם דב'לה גליקמן הדגול שמגלם…

תגובות

  1. רון הגיב:

    הסרט בחסות בית המניקור והפדיקור של אהרון ונבות וגם בחסות חברות הגז

  2. תמר הגיב:

    אדיר. איזו יוזמה ברוכה.

  3. רז פורת הגיב:

    סרט טוב, פוסטר גרוע. נראה כמו DEMO של עונה לא טובה של הסופרנוס. ראיתי באקדמיה את הסרט, יש בו המון סטייל ומעט נשמה. אבל מי אמר שצריך נשמה אה? יופי של יוזמה, אנא היזהרו שלא משתמשים בכם ככלי לקידום יחסי ציבור. ושוב, מי אמר שאסור לעשות קצת יחסי ציבור? (אורון…)

    1. האמת היא שזה היה רעיון שלנו ואנחנו פנינו אליהם 🙂 אבל אנחנו לגמרי עומדים מאחורי הסרט. וכן, מבקרי קולנוע צריכים לעמוד מאחורי הסרטים שמאמינים בהם ולקדם אותם. זה תמיד היה כך 🙂 אז אנחנו ממש שמחים שזה קורה.

  4. באטמן הגיב:

    נהדר, יש הגבלת גיל?

    1. הסרט עוד לא קיבל תשובה מהצנזורה

      1. באטמן הגיב:

        כלומר שכל אחד יכול להיכנס?

        1. עידכון, הסרט מוגבל לצפיה מגיל 16.

          1. באטמן הגיב:

            אם אני בן 16 וחצי, אני יכול לקחת איתי נער בן 14 (כמובן שבמידה ויש לו כרטיס)?

          2. אתה מכניס אותנו לצרות 🙂

  5. גיא הגיב:

    כתבתי את זה בעין הדג ואני כותב את זה גם כאן: מישהו שראה את זה יכול לספיילר (כאן, אני מוכן לכך) עד כמה האלימות גרועה? אם זה משהו בסגנון של "סרט סרבי", "הנדל האנושי", או "רחמים" של קים קי-דוק – משהו שאני אזכר בו אחר כך סתם כך באמצע היום ואתחלחל – אני באמת מעדיף שלא לראות. אהבתי את כלבת וממש מתחשק לי לאהוב גם את זה, אבל אני מעדיף לדעת מראש…
    לתגובות: guy4261@gmail.com . תודה!

    1. בלי ספוילרים. מבחינתי מדובר באלימות בסגנון טרנטינו או פארק צ'אן-ווק, אפילו אפשר להגיד האחים כהן (פארגו, ארץ קשוחה). זה לא סוג האלימות הניהיליסטית והפרובוקטיבית של הסרטים שהזכרת. אלא אלימות קולנועית, שלא רק שהיא מעוגנת בקומדיה, אלא לדעתי גם יש לה קיום אתי.

      1. גיא הגיב:

        תודה רבה מאוד. מהתגובה שלך התרשמתי שזו אלימות מהסוג שאני יכול לחיות איתה 🙂
        תודה רבה!!!

  6. איתי מנדלסון הגיב:

    מתי האירוע אמור להסתיים?
    אני ממש רוצה להגיע, ואם זה נגמר בשעה שעדיין אפשר לתפוס רכבת, אז מעולה!

    1. בסביבות 22:30, אבל האולם לרשותינו אם נרצה להישאר עוד…

  7. עידו הגיב:

    מגניב ביותר. כבר קיבלתי כרטיס 🙂 רק שאלה אחת: מתי הסרט עצמו אמור להסתיים? כי אני גר במקום די בעייתי מבחינת אוטובוסים והאוטובוס האחרון מת"א לאיפה שאני גר זה ב-22:00.

    1. הסרט עצמו יסתיים ב-21:30 הכי מאוחר.(לוקח בחשבון איחור אופנתי). אחר כך תהיה שיחה עם היוצרים עד 22:30 בערך.

  8. יובל אדר הגיב:

    חבל לי שאני טס לחול דווקא בשבוע שאתם מקרינים את הסרט שאני הכי מחכה לו הקיץ וגם עוד סרט בפרויקט של סרטים מחוץ לזרם ( ודווקא רחמים לעומת הסרטים הקודמים שהיו נהדרים אבל לא נכנסתי לגמרי לתוכם נשמע בדיוק כמו כוס התה שלי).

    1. אל דאגה, יהיו לנו עוד אירועים.
      למעשה, יש עוד אחד באוגוסט שעדיין לא דיברנו עליו, ונעשה זאת אחרי "סופשבוע נקמה".

  9. grossli הגיב:

    אחלה יוזמה! תודה על הכרטיס 🙂

  10. נועה הגיב:

    נהניתי לקרא את הפניה הקבועה הן לנשים והן לגברים לאורך כל הטקסט. זה אמנם הערת שוליים שכזו אבל נעים מאד לקרא, בתור בחורה שלרוב לא נתקלת בהפניה שכזו . תודה וחיזוק חיובי ומקווה להצליח להשתחל לתור ב4.8 ..

    1. הו, תודה!
      זה ממש חשוב לי, ואני מנסה לכתוב כך כבר שנים. בהצלחה משתנה, כי עם דפוסים קשה לריב.

      1. maayanzil הגיב:

        מצטרפת. גם אני שמתי לב לזה ומאוד שמחתי לראות את זה. עוד יותר שמחה לראות שזה מכוון ונובע ממגמה של הכותב. ממש משמח 🙂

  11. רווית פניגזון הגיב:

    פה נרשמים ?

    1. ההרשמה נסגרה, לצערי.
      מוזמנת לבוא לנסות את מזלך, או להתנחם באחת ההקרנות האחרות של הסרט באותו שבוע.

  12. זאב הגיב:

    שאלת הגעה קטנה:
    אני מגיע מהצפון ברכבת. גוגל מפות מציע לרדת או בסבידור מרכז או בשלום (עזריאלי), ומשם לקחת אוטובוס שייקח 10-15 דקות, או ללכת ברגל 15-20 דקות. מה הדרך הכי מהירה?
    תודה! (על התשובה ועל הכרטיסים כמובן)

    1. תלוי מתי מגיע האוטובוס ובנכונות שלך ללכת בחום של תל אביב (ועדיף לדעתי בכל מקרה לרדת בסבידור, אבל זה לא הבדל גדול)

    2. מצטרף אל עופר. אם אתה רוצה להיות תלוי בעצמך, ולא בזמנים לא אמינים של אוטובוסים פנים-תל-אביביים, פשוט לך ברגל קצת מנמיר והרבה משאול המלך – והגעת תוך רבע שעה (גם מאוד קשה לטעות בדרך). אבל אם אתה לא רוצה להגיע מותש מהחום, נסה את אחד הקווים שציינתי בפוסט, אבל נסה לתזמן אותם מראש וקח בחשבון אי דיוקים.
      (אתה בא מהצפון? מרגש!)

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.