• ״טהורה״, סקירה לסרט האימה עם סידני סוויני
  • ״שומר הברים״, סקירה לגרסת 2024
  • בחזרה אל ״שומר הברים״ מ-1989 לקראת החידוש
  • ״אהובת הקצין הצרפתי״, סקירה

עלו השבוע: "קונג פו פנדה 2" ו-"הד"

16 ביוני 2011 מאת אורון שמיר

שני סרטים בלבד מצטרפים אל לוח ההקרנות בסוף שבוע זה. לשניהם קשה לקרוא "חדשים". אחד מהם, כבר היה חדש לפני שבוע, אבל אז לא דווח ככזה. השני אולי חדש בישראל, אבל חוגג יום הולדת שלוש בארה"ב.

הראשון הוא "קונג פו פנדה 2" ("Kung Fu Panda 2") ודי מוזר מה שקורה איתו. תאריך ההפצה הרשמי שלו נקבע להיום, אבל כמעט כל מי שרצה יכול היה לתפוס אותו בהרבה מאוד מסכים בכמה וכמה ערים, החל מחג השבועות ואילך. העלילה מספרת…למי אכפת ממנה? זה נראה כמו עוד מאותו הדבר, פרק נוסף בעלילות הפנדה הלוחמת וחבורת החיות הקרביות של אולפני דרימוורקס, במסען למיגור הרשע מן העולם המונפש. עם קולות של מפורסמים (ג'ק בלאק, דסטין הופמן, אנג'לינה ג'ולי ועוד) ושל מפורסמים שלא יודעים אנגלית אבל לקחו אותם לדבב בכל מקרה, כי הקהל מטומטם (ג'קי צ'אן). כפי שאולי ניתן לחוש, אני לא ממעריצי הסרט הראשון. הוא חביב וזהו זה, לטעמי. מה שכן, בדקו היטב לאיזו גרסה אתם נכנסים – מדובבת או בשפת המקור, בתלת-מימד או כמו שצריך לראות סרטים בקולנוע.

גם על הסרט הנוסף שעולה לאקרנים, קשה לומר שהוא חדש. "הד" ("The Echo") הוצג בארה"ב בשנת 2008, והוא רימייק של סרט פיליפיני באותו השם, אשר נוצר ארבע שנים קודם לכן. הבמאי מהפיליפינים, יאם לאראנאס שמו, עורך את בכורתו ההוליוודית בחידוש לסרט של עצמו. מככבים בו ג'סי ברדפורד ואמילי וורנר והוא מספר על אסיר לשעבר שעובר להתגורר בביתה של אימו המנוחה, ומתחיל לשמוע קולות מסתוריים מן הבית השכן. אלא שכאשר הוא מתלונן על כך במשטרה מספרים לו שהבית לידו ריק… טם טם טאאם! וכאשר סרט אימה, לא טרי במיוחד, מוצג אך ורק בסינמה סיטי (גלילות וראשל"צ) החשדנות הטבעית מתעוררת.

אם יש לכן או לכם המלצות על סרטים ישנים וחביבים, נראה לי שזה הזמן.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.