• ״טהורה״, סקירה לסרט האימה עם סידני סוויני
  • ״שומר הברים״, סקירה לגרסת 2024
  • בחזרה אל ״שומר הברים״ מ-1989 לקראת החידוש
  • ״אהובת הקצין הצרפתי״, סקירה
  • סרטים חדשים: ״טהורה״ מכניס את סידני סוויני למנזר

עלו השבוע: "אי שם" ועוד שלושה

6 בינואר 2011 מאת אורון שמיר

סוף שבוע לא רע בכלל לחובבי הסרטים האיטיים והלא-קונבנציונאליים. סוף שבוע קצת פחות טוב לכל השאר. וסוף שבוע שבו אף הציון הממוצע של ארבעת הסרטים החדשים שלו בימד"ב הוא 6 או 6 וחצי…

מעריציה של הקולנוענית סופיה קופולה, ודאי ישמחו למצוא בבתי הקולנוע החל מהיום את סרטה החדש "אי שם" ("Somewhere"). כתבתי עליו עבור העכבר, ואעלה גם לכאן בהמשך. אבל אני לא ממליץ לקרוא אם אתם שוקלים לצפות בסרט, או מחבבים את קופולה ג'וניורית. אני והיא זה מקרה אבוד, בחיים לא יילך. דברו עם מישהו שאוהב את סרטיה.

הסרט המדובר הנוסף שעולה השבוע הוא "התייר" ("The Tourist"). כולם מציגים אותו בתור שיתוף הפעולה בין אנג'לינה ג'ולי לג'וני דפ, המאיימים להבעיר את המסך מרוב יופי וסקס-אפיל. חלק מזכירים שמדובר ברימייק אמריקאי למותחן הצרפתי "אנתוני זימר". אבל אף אחד לא מדבר על הסרט בתור החדש של פלוריאן הנקל פון דונרסמארק. מי? הבמאי של "חיים של אחרים", אחד הסרטים האהובים של העשור הקודם. מדובר במעבר הרשמי שלו להוליווד, אחרי שזכה באוסקר לסרט הטוב ביותר בשפה זרה עבור גרמניה. הביקורות על הסרט איומות, כך שלא נותר אלא לתהות – הגם אתה פלוריאן? הגם אתה מכרת את נשמתך לשטן מאמריקה ועשית סרט גרוע מיד לאחר החיבוק ההוליוודי לסרטך שנעשה במולדת?

עוד תמצאו השבוע על המסכים את הסרט האיטלקי "מה עוד אני רוצה" ("Cosavogliodipiu"), שאיש לא שמע עליו ונראה כמו דרמה על ניאוף עם עירום בפוסטר, ואת האקשיונר "דרכו של לוחם" ("The Warriors Way") המנסה לענות על השאלה עתיקת היומין – מה היה קורה לו נינג'ות היו מגיעות למערב הפרוע? קיית בוסוורת', ג'פרי ראש, דני יוסטון ודונג-גאן ז'אנג עם התשובות.

למישהו יש המלצות?

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.