• ״טהורה״, סקירה לסרט האימה עם סידני סוויני
  • ״שומר הברים״, סקירה לגרסת 2024
  • בחזרה אל ״שומר הברים״ מ-1989 לקראת החידוש
  • ״אהובת הקצין הצרפתי״, סקירה

עלו השבוע: ארבעה סרטים שלא שמעתם עליהם

23 בדצמבר 2010 מאת אורון שמיר

מסימני סוף השנה האזרחית בארה"ב: עוד ועוד סרטי אוסקר עולים לאקרנים, הופכים את צופי הקולנוע לחצויים בלבבם ובכיסם.
מסימני סוף השנה האזרחית בישראל: עוד ועוד סרטים משונים וזניחים עולים לאקרנים, הופכים את צופי הקולנוע למתוסכלים משום שהם גרים בישראל.

מצטער, אבל ההיצע של סוף השבוע הנוכחי הוא לא משהו בכלל. כלומר, אם לשפוט על פי באזז מוקדם, שכן לא ראיתי בעצמי אף אחד מהם. אור, לעומתי, צפה בסרט "הסיפור על-פי ברני" בפסטיבל חיפה שהיה. הוא דווקא חיבב את הדרמה הקומית-ביוגרפית בכיכובם של פול ג'יאמטי, דסטין הופמן ומיני דרייבר.

עוד סרט עטור כוכבים הוא "פגוש את הפוקרס הקטנים", הלא הוא החלק השלישי בסדרת משפחת פוקר. אתם יודעים, בן סטילר מובך ורוברט דה-נירו מביך את עצמו. מי בכלל רוצה לפגוש את המשפחה הזו פעם נוספת, לעולם לא אבין. תעלומה נוספת היא "הולי רולרס" (אשר הוקרן בפסטיבל היהודי תחת השם "מגלגלי הקודש", שבעיניי מגניב יותר מן התעתיק הפונטי חסר ההיגיון). מדובר בסרט בו ג'סי אייזנברג מגלם אברך מברוקלין, שהופך לסוחר סמים. בשתי מילים – אוי ויי. אולם, הכי מוזר לראות ברשימת הסרטים הטריים את "התשוקה שבפנים", בו אדריאן ברודי הוא לוחם שוורים נודע שמתאהב בפנלופה קרוז. לא, זו לא העלילה הקוהרנטית לגמרי שנראתה לי מוזרה, אלא העובדה שמדובר בסרט מודל 2007. אולה!

התנצלותי הכנה כלפיי הבמאים, אבל השחקנים שלכם נראים לי כמושכי קהל יותר רציניים. אלא אם מישהו כאן ממש מחכה לסרטים החדשים של ריצ'רד ג'י לואיס, פול ווייץ, קווין אש, או מנו מייס (בהתאמה). כבודם של כולם במקומם מונח, כמובן. אם אתם רוצים או רוצות להעמיד אותי על טעותי ולטקבק על כמה מסעירים הם הסרטים האלה, נסו את איזור התגובות.

תגובות

  1. Misha הגיב:

    אחלה סרטים!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.