• ״טהורה״, סקירה לסרט האימה עם סידני סוויני
  • ״שומר הברים״, סקירה לגרסת 2024
  • בחזרה אל ״שומר הברים״ מ-1989 לקראת החידוש
  • ״אהובת הקצין הצרפתי״, סקירה

קחו כרטיסים: חינם ל"פרינס אבלאנש", ובהנחה משמעותית ל"רכבת הקרח"

9 במרץ 2014 מאת אורון שמיר

הנה דרך נחמדה להתחיל את השבוע – שתי עסקאות כדאיות לקוראי וקוראות הבלוג, שתיהן קשורות לשבוע הבא. האחת היא כרטיסים שיש לנו לחלק להקרנה המיוחדת של yes לסרטו של דייויד גורדון גרין "פרינס אבלאנש" (Prince Avalanche). השניה היא הזמנה להקרנה מיוחדת לא פחות שתתקיים יום אחר-כך, ובה עמותת "אוטופיה" (זאת מהפסטיבל) תחגוג את סרטו החדש של בונג ג'ון-הו, "רכבת הקרח" (Snowpiercer) בטרום-בכורה. בקיצור, פנו את אמצע השבוע הבא, והנה כל מה שצריך לדעת.

ביום שני ה-17.3, בשעה 20:30 באולם 1 של סינמטק חולון, תימשך המסורת היפה של חברת yes לערוך הקרנות על המסך הגדול של מיטב הסרטים החדשים אשר יוקרנו בערוצי הלוויין בהמשך. הפעם יזכה לכבוד הסרט שהחזיר את דיוויד גורדון גרין להיות הבמאי של סרטי אינדי קטנים ומרגשים כמו "ג'ורג' וושינגטון" ו-"Snow Angels", אחרי שכבר שקע עמוק בקומדיות סטלנים בסגנון "פיינאפל אקספרס" או "הוד מעלתך". הסרט נקרא "פרינס אבלאנש", שכנראה לא מגניב לתרגם למשהו כמו "נסיך מפולת", בו מככבים אמיל הירש ופול ראד כשני עובדי תחזוקה של כביש באמצע שום מקום. הסרט הוקרן בפסטיבל ירושלים הקודם ומאז לא נצפה על מסכינו, כך שזו הזדמנות פז. מה עושים כדי להיות שם? טוב ששאלתם.

המסורת של הקרנות yes בחולון כוללת גם את המסורת הנלווית של חלוקת כרטיסים לקוראי וקוראות סריטה. בעקבות הביקוש של הפעם הקודמת, הפעם התקמבנו על 20 כרטיסים זוגיים, שיחולקו חינם ל-20 הראשונים או הראשונות שיבקשו זאת על ידי משלוח הודעה אל תיבת המייל שלנו בצירוף פרטי ההתקשרות הבאים – שם מלא, טלפון זמין ומייל שאפשר לחזור אליו (אם מדובר במייל אחר מזה ששלחתם או שלחתן ממנו את ההודעה, כדי לציין זאת). הפעם השיטה שונה מהרגיל – אם לא תגידו כלום, תקבלו כרטיס זוגי. אם כרטיס יחיד מספיק, אנא כתבו לנו ובכך תאפשרו לאנשים נוספים להיכנס להקרנה. המבצע הוא עד גמר המלאי, מבטיח לעדכן את הפוסט כאשר זה יקרה.

העדכון המובטח: לא הספקתי לעדכן בבוקר, אבל הכרטיסים אזלו והודעות משמחות נשלחות לזריזים והזריזות ביותר ברגעים אלה. יהיו לנו עוד "מבצעים" כאלה בעתיד, אז כל מי שיקבל הודעה מבאסת – אל דאגה. ואפשר בהחלט להתנפל על ההקרנה שכאן בהמשך.

למחרת, כלומר ביום שלישי ה-18.3 בשעה 21:30 בקולנוע לב אשר בדיזנגוף סנטר, תיערך טרום-בכורה של "אוטופיה" וקולנוע לב לסרט שאני הכי מצפה לו כבר למעלה משנה – "רכבת הקרח", סרטו דובר האנגלית של הבמאי הדרום-קוריאני הגאון בונג ג'ון-הו ("המארח", "זכרונות מרצח"). מדובר בעיבוד לקומיקס צרפתי על עולם בו הכל קפא והדרך היחידה של המין האנושי לשרוד היא להישאר בתנועה מתמדת. רכבת סובבת עולם הופכת לחברה מעמדית לכל דבר, והמתגוררים בקרונות האחוריים מתכננים הפיכה שתתבצע על ידי כיבוש כל קרון וקרון – עד שיגיעו לקטר. הקאסט כולל בין היתר את כריס אוונס, ג'יימי בל, טילדה סווינטון, ג'ון הרט, אליסון פיל, אד האריס, אוקטביה ספנסר וקאנג-הו סונג כנציג קוריאה. פבלו בר המזל צפה בסרט בפסטיבל בוסאן הקוריאני, וכעת גם לנו יש הזדמנות.

כרטיסים חינם אין לנו במקרה הזה, אבל יש משהו שווה לא פחות והרבה יותר סוציאלי, לדעתי לפחות. כאשר אתם ואתן מזמינים כרטיס דרך האתר הייעודי, הזינו את קוד הקופון הבא – 210910 (זה יום ההולדת של הבלוג). הדבר יאפשר רכישת כרטיס ב-25 ש"ח במקום ב-38 ש"ח. יחד עם עמלת הזמנה באינטרנט זה יוצא 28 במקום 41, אבל עדיין מדובר בהנחה משמעותית (שליש מהכרטיס עלינו) ובמחיר לא רע בכלל לראות בו סרט חדש בטרום בכורה, כלומר בפחות מ-30 שקלים חדשים. אני לגמרי שם, אגב, אני לא מאמין שהסרט הזה סוף סוף מגיע אלינו, ועוד בגרסתו המלאה (האמריקאים עשו בו שמות וקצצו כמה דקות, אל תשאלו). טוב, נראה לי שכולם יודעים וכולן יודעות מה לעשות. שיהיה שבוע מעולה.

snowpiercer4

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.