• ״טהורה״, סקירה לסרט האימה עם סידני סוויני
  • ״שומר הברים״, סקירה לגרסת 2024
  • בחזרה אל ״שומר הברים״ מ-1989 לקראת החידוש
  • ״אהובת הקצין הצרפתי״, סקירה

עלו השבוע: "360", "הדיבוק" ו-"מלכוד 44"

31 באוגוסט 2012 מאת אורון שמיר

סוף שבוע אחרון של חודש אוגוסט מסמל, לכאורה, את תומו של הקיץ הקולנועי. למרות ששלושת הסרטים החדשים שעלו לאקרנים אתמול הם לא בדיוק סיום מוחץ, לפחות מבחינת ההתעניינות הלא קיימת סביבם. לגבי האחד שראיתי, אני מצטער להודות שזה לגמרי בצדק.

"360" הוא סרטו החדש של פרננדו מיירלס ("עיר האלוהים", "הגנן המסור"), כאשר על התסריט חתום פיטר מורגן ("המלכה", "מכאן והלאה" ועוד). יש בו גם לא מעט פרצופים מוכרים, כמו ג'וד לאו, רייצ'ל ווייז, אנתוני הופקינס, בן פוסטר וגם מארק איווניר, המהווים רק חלק מן הקאסט. ובכל זאת, לא ניכר שהוא מעורר התרגשות גדולה במיוחד. ייתכן שזהו הז'אנר – קולאז' סיפורים מצטלבים ודמויות רבות, אשר הפעם משלימים מעגל שלם – המוריד מן האפיל של הסרט. ויכול להיות שהוא פשוט לא מספיק מרתק עוד בשלב הראשון. סקירה מלאה שלי – הערב.

"הדיבוק" ("The Possession") הטעה אותי לחשוב שמדובר בסרט אימה חדש של סם ריימי, אבל מסתבר שהוא רק הפיק. אולה בורנדל הדני אחראי על הבימוי, על פי תסריט של ג'ולייט סנואודן וסטיילס ווייט. זהו סיפורה של ילדה הרוכשת קופסה עתיקה במכירת חצר, ומגלה כי שוכנת בתוכה רוח רפאים, המשתלטת עליה. הוריה הגרושים (ג'פרי דין מורגן וקירה סדג'וויק) נאלצים לשתף פעולה כדי להציל את בתם מן הדיבוק. בתפקיד רב – הראפר החרדי מתיסיהו.

"מלכוד 44" ("Catch 44") הוא סרט שתוכלו למצוא אך ורק בסניפי סינמה סיטי, משום מה. העלילה עוסקת בשלוש פושעות הנשלחות על-ידי הבוס שלהן לפוצץ עסקת סמים באיזה דיינר נידח, אך כמובן שהכל משתבש ואט אט תיפרם שרשרת של בגידות וחשיפות. מאלין אקרמן, ברוס וויליס ופורסט וויטאקר מככבים, בסרטו השני של אהרון הארווי ("The Evil Woods").

לא יודע מה אתכם ואתכן, אבל אני הצטיידתי בהרבה סרטי די.וי.די לכבוד סוף השבוע הנוכחי.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.