• ״טהורה״, סקירה לסרט האימה עם סידני סוויני
  • ״שומר הברים״, סקירה לגרסת 2024
  • בחזרה אל ״שומר הברים״ מ-1989 לקראת החידוש
  • ״אהובת הקצין הצרפתי״, סקירה
  • סרטים חדשים: ״טהורה״ מכניס את סידני סוויני למנזר

עלו השבוע: "הנוקמים", "חמש החברות האחרונות שלי" ו-"פשע מאורגן"

10 במאי 2012 מאת אורון שמיר

שלושה סרטים חדשים מצטרפים אל ההיצע הסינמטי בבתי הקולנוע. סרט אחד ענק ועוד שניים שספק אם שמעתם עליהם, אם לדייק.

"הנוקמים" ("The Avengers") הוא אחד הפרוייקטים המצופים בקיץ זה, אשר כבר הפך לשובר קופות אימתני במולדתו ובשאר העולם. אם לא שמעתם עליו, ניתן לנחש שאתם לא קהל היעד. הרי פרומואים לסרט הזה מתרוצצים בבתי הקולנוע כבר ארבע שנים, בדמות סרטים באורך מלא. אני מדבר על "איירון מן 1 ו-2", "הענק הירוק", "ת'ור" ו-"קפטן אמריקה", שהופכים עכשיו ללא יותר מטיזרים לקראת הדבר האמיתי – סרט המאגד כמה וכמה גיבורי-על שכבר הוצגו בסרטים הנ"ל, מוסיף אליהם כמה חדשים ושולח את כולם למלחמת הישרדות כלל-עולמית מול פולשים מהחלל. כל הפרצופים המוכרים חוזרים לאייש את תפקידיהם, החל מרוברט דאוני ג'וניור כטוני סטארק/איירון מן, דרך כריס אוונס כקפטן אמריקה וכלה בכריס המסוורת' בתור ת'ור. יוצא הדופן הוא מארק רפאלו, המחליף את אדוארד נורטון כברוס באנר/הענק הירוק. גם סקרלט ג'והנסון, ג'רמי רנר וסמואל אל. ג'קסון כאן, כאשר את הנבל המאחד נגדו את מיטב גיבורי-העל מגלם טום הידלסטון. הבמאי/תסריטאי הוא ג'וס ווידון ("באפי", "סרניטי) ואני מבטיח סקירה מלאה ומפורטת יתר על המידה מחר בבוקר.

שני הסרטים הנוספים נשלפו כנראה מאיזה מחסן חירום, מה שלא בהכרח מעיד על איכותם. "חמש החברות האחרונות שלי" ("My Last Five Girlfriends") הוא קומדיה בריטית משנת 2009, ואני מנחש שתצליחו להסיק לבד במה הוא עוסק. נדמה לי שנעמי האריס ומייקל שין הם השמות הבולטים בקאסט. תסריט ובימוי: ג'וליאן קמפ.
"פשע לא מאורגן" ("Dans la tourmente") הוא דווקא חדש יותר, מודל 2011, וגם צרפתי. זהו מותחן פשע על שלושה חברים המתכננים לגנוב כספת ובה 2 מיליון יורו ממנהל המפעל שפיטר אותם. קלוביס קורניאק, מתילד סינייה ואיבן אטאל מככבים, בסרטו של כריסטוף רוג'ה.

בקיצור, ספרו לנו איך היה "הנוקמים".

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.