• ״טהורה״, סקירה לסרט האימה עם סידני סוויני
  • ״שומר הברים״, סקירה לגרסת 2024
  • בחזרה אל ״שומר הברים״ מ-1989 לקראת החידוש
  • ״אהובת הקצין הצרפתי״, סקירה

עלו השבוע: "העזרה", "ידידים פלוס" ו-"פינה 3D"

8 בספטמבר 2011 מאת אורון שמיר

זה מוזר – הייתי מוכן להישבע שעד אתמול לוח ההקרנות העתידיות של כמה וכמה אתרים הודיע על הגעתו ארצה של הסרט "דוריאן גריי" ("Dorian Gray") בסוף השבוע הנוכחי. שזה מוזר בפני עצמו, כי הסרט כבר בן שנתיים. אבל לא חריג במיוחד. אם זאת, החל מהבוקר תאריך העלייה של הסרט התאדה. לא נורא. כמו בכדורגל, נתמקד במי שכן משחק היום ולא בחסרים והמורחקים.

האירוע הקולנועי הגדול של סוף השבוע מבחינתי הוא "פינה" ("Pina") סרטו התלת-מימדי של וים ונדרס על הכוריאוגרפית פינה באוש. כלומר, שלוש סיבות לראות את הסרט – מחווה לעבודה המהפכנית של אמנית המחול המודרנית החשובה של דורה, סרט חדש של וים ונדרס על המסך הגדול וגם חוויה תלת-מימדית שייתכן ותהיה שווה את הזמן והכסף, לראשונה מאז "אווטאר". ונדרס צילם את אנסמבל הרקדנים של באוש מבצעים את יצירותיה לאחר מותה בשנת 2009, ואף יצא איתם מחוץ לחדר החזרות אל שגרת חייהם. אני שם, דיווחים כשאשוב.

האירוע הקולנועי הגדול של סוף השבוע הנוכחי מבחינת רוב האנשים, הוא הנחיתה המהירה של הלהיט המפתיע "העזרה" ("The Help"), סרט שאפילו הוריקן איירין לא הפריע לו לטפס מעלה מעלה בטבלת שוברי הקופות בארה"ב. הוא מתרחש במיסיסיפי של שנות השישים ומספר על בוגרת קולג' טרייה החוזרת לעיירת הולדתה כדי לכתוב את ספרה הראשון. היא מתחקה אחר קורותיה של המשרתת האפרו-אמריקאית של משפחתה ובדרך משחררת את ארצות הברית מגזענות, או משהו בסגנון. את התסריט כתב טייט טיילור, שגם ביים, על פי ספרה של קתרין סטוקט. בתפקיד הראשי תמצאו את יקירת הבלוג אמה סטון ואני לא יודע מה אתכם אבל אני עוצר כאן ורץ לראות את הסרט הזה, למרות שכבר מרחוק הוא מדיף ניחוחות איומים של קיטש וניצול. מי שבכל זאת רוצה לדעת את שאר הקאסט (no pun intended), ימצא בו את מייק ווגל, אליסון ג'ני, סיסי ספייסק, ויולה דייויס וברייס דאלאס האוורד.

הסרט השלישי שנוחת אצלנו היום והיחיד שאני מבטיח סקירה אודותיו במהלך הסופש, הוא "ידידים פלוס" ("Friends with Benefits"). וזה לא (רק) בגלל שאמה סטון מופיעה בו בתפקיד משנה. וויל גלאק, הזכור לטוב מ"באה בקלות" (בו כיכבה… אמה סטון), מביים את ג'סטין טימברלייק ומילה קוניס בקומדיה רומנטית ששמה חושף פחות או יותר את התקציר שלה – שני ידידים שמערכת היחסים שלהם מסתבכת כאשר הם מתחילים לשכב. עוד תומכים בזוג הצעיר – וודי הרלסון וג'נה אלפמן.

אז לי יש שלושה מתוך שלושה סרטים אותם אני מתכוון לראות במהלך (סוף) השבוע הקרוב. מה המצב שלכן ושלכם?

תגובות

  1. אלי שגב הגיב:

    יונייטד הודיעו על דחייתו של דוריאן גריי רק יומיים לפני שהוא עתיד היה לעלות למסכים… הם עושים את זה לעיתים תכופות עם סרטים שבאים להם בחבילות וברור לחלוטין שאין הרבה מה לעשות איתם 🙂 אגב, אם אני זוכר נכון, הם אמרו שזה הפעם לא באשמתם.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.