• ״טהורה״, סקירה לסרט האימה עם סידני סוויני
  • ״שומר הברים״, סקירה לגרסת 2024
  • בחזרה אל ״שומר הברים״ מ-1989 לקראת החידוש
  • ״אהובת הקצין הצרפתי״, סקירה
  • סרטים חדשים: ״טהורה״ מכניס את סידני סוויני למנזר

עלו השבוע: "פייטר" ועוד ארבעה

30 בדצמבר 2010 מאת אורון שמיר

סוף שבוע אחרון לשנה זו וחמישה סרטים חדשים שוטפים את המסכים. אחד מהם נמנה עם הסרטים היותר מדוברים של שנת 2010, כך שמגיע כל הכבוד למפיצים על שעמדו בזמנים. ארבעת האחרים מוכרים פחות, אבל עשויים לעניין לא פחות.

הסרט המשמעותי ביותר (מבחינתי) שעולה היום לאקרנים הוא "פייטר" ("The Fighter"), דרמת האיגרוף של דייויד או ראסל בה מככבים מארק וולברג, כריסטיאן בייל, איימי אדמס ומליסה ליאו. בביקורת שכתבתי על הסרט ואשר התפרסמה היום בעכבר העיר אונליין, ניסיתי להסביר מדוע זה סרט ענק בעיניי. אני מקווה שאור ס. מצטרף לתשבוחות. אעלה את הביקורת גם לכאן בהמשך.

עוד ממתינים לכם בבתי הקולנוע גרסה מחודשת ותלת-מימדית של "מסעות גוליבר" ("Gulliver's Travels"), בכיכובו של ג'ק בלאק, או כמו שאני אוהב לקרוא לו "הסימן שלי להתרחק מסרטים". ועוד מארה"ב – דרמת המתח "מה שלא הורג אותך" ("What Doesn't Kill You"), על פושעים קטנים בבוסטון האפרורית. כמו "גנב עירוני" רק עם מארק רופאלו, איתן הוק ואמנדה פיט.

מצרפת מגיעה הקומדיה הרומנטית בכיכובה של סופי מרסו "ממני באהבה" ("L'âge de raison") ומישראל מפציע סרטו החדש של יקי יושע "עוד אני הולך". אני מוכרח להודות שאת סרטיו המוקדמים של יושע מסוף הסבנטיז, "סוסעץ" למשל, אני מאוד מחבב. ועוד אתוודה שאני די מופתע מהקאמבק הזה, אחרי שבע שנות שתיקה. אם כי הסרט בוודאי ייזכר בתור האחרון של עמוס לביא ז"ל.

שנה אזרחית שמחה לכולם 🙂

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.